Dílna 2
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312DN2 | ZK | 4 | 4ST | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem předmětu je naučit studenty iterativně rozvíjet herní design na základě zpětné vazby. Předmět navazuje na Dílnu 1. Studenti se budou soustředit na tvorbu malých hratelných prototypů, získávání zpětné vazby od testerů (playtesty) a kritické reflexe. Zároveň nabyté znalosti zúročí při práci na klauzurním díle, na kterém budou v průběhu semestru pracovat a které budou průběžně konzultovat. Studenti by měli v průběhu semestru vytvořit 3 hratelné prototypy (cca 3 týdny na každý), zbylý čas bude věnován klauzurní práci. Každý prototyp bude věnován určitému tématu, přičemž studenti budou mít svobodnou volbu co se týče technologie, důležité bude dosáhnout vytyčeného designérského cíle.
Forma studia
Semináře
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312DN1 - Dílna 1
Obsah kurzu
1.Úvod, schválení konceptů pro klauzurní práci
2.Úvod do playtestování, zadání prvního prototypu
3.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
4.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
5.Vyhodnocení prvního prototypu, reflexe, zadání druhého prototypu
6.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
7.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
8.Vyhodnocení druhého prototypu, reflexe, zadání třetího prototypu
9.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
10.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce a prototypů
11.Vyhodnocení třetího prototypu, reflexe
12.Praktické playtestování, konzultace klauzurní práce
Doporučená nebo povinná literatura
Doporučená literatura:
●BRATHWAITE, Brenda a Ian SCHREIBER. Challenges for game designers. Boston, MA: Course Technology/Cengage Learning, 2009. ISBN 978-1-58450-580-8.
●FULLERTON, Tracy. Game design workshop: a playcentric approach to creating innovative games. Fourth edition. Boca Raton: Taylor & Francis, CRC Press, 2019. ISBN 978-1-138-09877-0.
●SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka (alespoň 80%), aktivní účast. Kreativita a kritická reflexe při domácí práci.
Poznámka
-
Rozvrh na zimní semestr 2021/2022:
Rozvrh zatím není připraven
Rozvrh na letní semestr 2021/2022:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Po | 09:00–12:15 | Michal BERLINGER | Učebna HD-1 Klimenská ulice |
přednášková par. 1 |
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (povinný předmět)