Dílna 4
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312DN4 | ZK | 4 | 4ST | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem je seznámit studenty s jednotlivými fázemi vývoje herního projektu o delším časovém rozsahu a naučit je přizpůsobit vyvíjenou hru cílovému publiku prostřednictvím playtestů, analytiky a lokalizace. Studenti se rovněž naučí prezentovat herní projekt zadavateli či investorovi (tzv. pitching). Semináře také slouží pro konzultaci souvisejících témat a jejich praktické uplatnění v projektu absolventské hry. Zároveň zde budou mít studenti možnost průběžně prezentovat svůj projekt a získávat na něj zpětnou vazbu od vyučujícího i ostatních studentů.
Forma studia
Semináře
Předpoklady a další požadavky
Absolvování 312DN3 - Dílna 3
Obsah kurzu
1.Úvodní hodina, Ovládání - standardy v rámci platforem a žánrů
2.Playtest
3.Accessibility (přístupnost různým skupinám hráčů), specifika platforem
4.Playtest
5.Analytika - měřitelná hratelnost
6.Playtest
7.Lokalizace, praktický publishing
8.Playtest
9.Pitch
10.Playtest
11.Volitelné téma
12.Playtest
13.Volitelné téma
14.Volitelné téma
Doporučená nebo povinná literatura
Doporučená literatura:
●JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha: D.A.M.O., 2011. ISBN 978-80-904387-1-2.
●KOSTER, Raph. A theory of fun for game design. 2nd ed. Sebastopol, CA: O’Reilly, 2013. ISBN 978-1-4493-6321-5.
●SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Second edition. Boca Raton: CRC Press, 2015. ISBN 978-1-4665-9864-5.
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře alespoň 60% - 30%
Aktivní komunikace na seminářích- 30%
Průběžná dokumentace vývoje projektu ve formě krátkých záznamů - alespoň 15 záznamů - 40%
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr (povinný předmět)