Middleware 3
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
312MW3 | Z | 3 | 3ST | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem předmětu je naučit studenty tvořit pokročilejší herní prototyp v běžném enginu (v našem případě Unity) a samostatně v něm implementovat zvolené funkce. Dle volnějšího zadání budou mít za úkol do prototypu začlenit vybranou funkčnost za vedení pedagoga. Kromě zadání budou mít studenti k dispozici i hrubý nástin řešení, ale zároveň si budou moci vybrat svou vlastní cestu, pokud povede k podobnému výsledku.
Forma studia
Semináře
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312MW2 - Middleware 2
Obsah kurzu
Vybrané semináře budou věnovány konzultacím vlastních projektů a problémů, které studenti řeší. Pro předložený problém se studenti pokusí společnou debatou navrhnout řešení a, bude-li to možné, společně vyzkoušet implementaci.
V rámci předmětu se studenti seznámí s těmito tématy:
•Lokální multiplayer
•Pokročilejší skriptování
•Pokročilejší navigation a pathfinding, základní AI
•Uživatelské rozhraní (UI), Canvas, RectTransform
•Particles
•Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech
Doporučená nebo povinná literatura
Online zdroje pro samostudium:
●Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Animovaná tvorba - magistr_2021 (povinně volitelný předmět)
- Herní design - magistr (povinný předmět)