Angličtina pro výchovnou dramatiku 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
702DADD1 | Z | 1 | 2T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem předmětu je upevnění a rozvinutí jazykových kompetencí (receptivních i produktivních) na základě osvojení odborně zaměřené slovní zásoby, četby a porozumění textů ze základních oblastí divadla a dramatické tvorby. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni:
•porozumět hlavním myšlenkám textů, vztahujícím se k základním odvětvím divadelní tvorby a v nich se vyskytující odborné terminologii,
•vést na tato témata jednoduchý dialog,
•aktivně komunikovat min. na úrovni B1 v rozsahu gramatických okruhů stanovených předmětem.
Předmět je na úrovni B1/B1+ dle SERR.
Forma studia
Seminární výuka – četba textů; poslech; diskuze; nácvik slovní zásoby a gramatiky
Předpoklady a další požadavky
Předpokladem pro práci v předmětu je maturitní úroveň AJ (B1 dle SERR).
Obsah kurzu
Week 1
Introduction – Studying at university
Present simple and continuous, non-action verbs, frequency adverbs
Week 2
Studying at the Theatre Faculty (DAMU)
Present perfect simple x past simple, present perfect continuous, time expressions
Week 3
Visual and Performing Arts
Comparatives, superlatives of adjectives and adverbs
Week 4
Theatre Space
Past simple, past continuous, past perfect, used to
Week 5
Theatre Production
Anybody, nobody, everybody, none, neither of
Week 6
Actor
Future forms – will, going to, present continuous
Week 7
Writing an Informal Email
Countable and uncountable nouns, quantifiers
Week 8
Director
Articles
Week 9
Dramaturg
Passive
Week 10
Theatre Designer
Phrasal verbs: separable x inseparable
Week 11
Puppet Theatre
Prepositions, words with get
Week 12
Music Theatre
Can, could, be able to, be allowed to, be supposed to
Seminář 1
- Egyptian Writing
Otázky:
a - Do you like this game?
b - Leťs play it now in English. Etc.
- Three Changes
Otázky:
a - Did you play this game when you were a child?
b - What does it train in your mind? Etc.
Seminář 2
- Observation Game
Otázky:
a - What does it improve?
b - What skills does it develop?
Zadání: Prepare this game for outdoor activities
- Who Started The Motion?
Pokyny:
a - Leader, change your movement when you get a chance!
b - Watch for the change, without giving the leader away!
Seminář 3
- Iťs Heavier When It's Full
Otázky:
a - Did players show the difference in weight (bodily response)?
b - Why is it necessary for the player to know that iťs heavier when iťs full?
- The Object Moves the Players
Otázky:
a - Did players allow the object to move them?
b - Did they iniciate movement?
c - Did players move by watching the other players?
Seminář 4
- Part of a whole, object
Otázky:
a - What was the whole object?
b - What did you think it was before you joined?
- Part of a whole, activity
Otázky:
a - What was the group activity?
b - Were there other activities possible in the project?
Zadání: Write a short essay on where you teach and what you intend to achieve in your classes
Doporučená nebo povinná literatura
Online studijní opora ve formě e-learningového kurzu obou předmětů na platformě Moodle AMU: https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=389
Hodnoticí metody a kritéria
Hodnotící metody a kritéria:
1.účast ve výuce: min. 60%
2.průběžná práce v hodinách
3.odevzdání písemného úkolu (viz kurz v Moodlu, Week 7) - odevzdání úkolu je podmínkou pro absolvování závěrečného testu
4.závěrečná písemná zkouška
Poznámka
: Povinný s možností opakovaného zapsání (tj. student má právo na 1 řádný a 2 opravné termíny).
•Předmět je určen studentům bakalářského stupně v prezenčním, popř. kombinovaném studiu všech studijních programů DAMU.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Dramatická výchova bakalářské kombinované (povinný předmět s možností opakovaného zapsání)