Profesní angličtina 3
Předmět není vypsán Zobrazit rozvrh
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
702SAP3 | Z | 1 | 2T | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:
- popsat efektivní mediální strategii při propagaci kulturní / umělecké akce
- aktivně používat základní odbornou terminologii z oblasti brandingu, arts marketingu
- diskutovat na téma kreativita a strategie pro její podpoření
Forma studia
Seminární výuka – četba textů; poslech; diskuze; nácvik slovní zásoby a gramatiky
Předpoklady a další požadavky
Předpokladem pro zápis předmětu je absolvování předmětů 702SAP1 a 2, popř. znalosti a jazykové dovednosti odpovídající absolvování těchto předmětů.
Obsah kurzu
Cílem předmětu je rozšíření a upevnění slovní zásoby související se oblastmi arts marketingu, brandingu a souvisejícími strategiemi (např. efektivní využití sociálních médií) a „soft skills“ dovednostmi (kreativním a kritickým myšlením).
Week 1
Creativity
Countability
Week 2
Get thinking
Quantifiers
Week 3
Get thinking
Quantifiers
Week 4
Against creativity
Articles
Week 5
Creative personality / attitude
Articles
Week 6
E-marketing
Review
Week 7
Marketing terms + marketing strategy
Word formation
Week 8
Marketing and the arts
Relative clauses
Week 9
Branding
Wish clauses
Week 10
Embracing media skills
Question tags
Week 11
How to promote a (music) event?
-ed / -ing adjectives
Week 12
Review
Doporučená nebo povinná literatura
- studijní materiály viz: https://moodle.amu.cz/course/view.php?id=845
Učebnice:
Koester, Almut and Angela Pitt, Michael Handford, Martin Lisboa. Business Advantage Intermediate. CUP, 2012.
Macmillan Life Skills https://www.macmillanenglish.com/be/blog-resources/article/macmillan-life-skills
- podcasty: Thinking Allowed, Branding the Beat atd.
- vybrané články z časopisů a periodik, např. BBC, Harvard Business Review atd.
Hodnoticí metody a kritéria
Požadavky pro udělení zápočtu:
- docházka (min 70%)
- písemný úkol
- seznam 10 slovíček souvisejících se studovaným oborem /specializací + překlad, výklad termínu, ideálně zahrnout použití v kontextu (příkladová věta), případně i související slova (přídavná slova, slovesa atd.), možno odevzdat ve formě myšlenkové mapy)
Poznámka
nejsou
Rozvrh na zimní semestr 2021/2022:
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
|
|
---|---|
Po |
|
Út |
|
St |
|
Čt |
|
Pá |
|
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
Út | 15:00–16:30 | Hana BARTŮŇKOVÁ | Učebna R311 (DAMU) Karlova 26, Praha 1 |
Tato paralelka je určena studentům 2. ročníku BAK Produkce (DAMU). | paralelka 1 |
Rozvrh na letní semestr 2021/2022:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Obor Hudební produkce (Bc) od 2016/17 (povinný předmět hlavní)
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)
- Produkce (B.A.) (povinný předmět)