Profesní angličtina 5

Předmět není vypsán Zobrazit rozvrh

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
702SAP5 ZK 3 2T česky zimní

Garant předmětu

Klára BICANOVÁ

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Hana BARTŮŇKOVÁ, Klára BICANOVÁ

Výsledky učení dané vzdělávací složky

Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:

Forma studia

Seminární výuka – četba textů; poslech; diskuze; nácvik slovní zásoby a gramatiky

Způsob studia / studijní zátěž

Účast na seminářích 26h

Příprava na semináře 26h

Písemný úkol 3h

Příprava na závěrečný test 13h

Příprava prezentace 10h

Celkem: 78h = 3 ECTS (1 ECTS = 26 hodin studijní zátěže

Předpoklady a další požadavky

Předpokladem pro zápis předmětu je absolvování předmětů 702SAPx Profesní angličtina 1-4, popř. zanlosti a jazykové dovednosti odpovídající absolvování těchto předmětů.

Obsah kurzu

Cílem předmětu je rozšíření a upevnění slovní zásoby související s vybranými oblastmi projektového managementu (SWOT analýza) a s nimi souvisejícími soft-skills dovednostmi (networking, rozhodování, přesvědčování, vyjednávání a řešení konfliktů). Předmět se kromě toho také zaměřuje na rozvíjení písemných dovedností (strukturovaný životopis) a komunikačních kompetencí (např. prezentační dovednosti).

Week 1

Impostor syndrome

Past modals

Week 2

Writing a CV

Past modals

Week 3

Networking

Present perfect

Week 4

Noise + biases

Future perfect / continuous

Week 5

Decision-making skills and strategies

Gerunds

Week 6

SWOTanalysis

Review

Week 7

Persuasion

Conditionals review

Week 8

Negotiations + conflict

Mixed conditionals

Week 9

Managing oneself

“Used to” structures

Week 10

Presentation skills 1

“Used to” structures

Week 11

Presentation skills 2

Dependent prepositions

Week 12

Review

Doporučená nebo povinná literatura

Učebnice:

Koester, Almut and Angela Pitt, Michael Handford, Martin Lisboa. Business Advantage Intermediate. CUP, 2012.

Macmillan Life Skills https://www.macmillanenglish.com/be/blog-resources/article/macmillan-life-skills

Powell, Mark. In Company Intermediate. Macmillan Education, 2014.

Hodnoticí metody a kritéria

Požadavky pro úspěšné ukončení předmětu:

Hodnotící škála:

•A = 100-90% (výborný výkon převyšující daná kritéria)

•B = 89-80% (nadprůměrný výkon s minimem chyb)

•C = 79-73% (průměrný výkon s přijatelným počtem chyb)

•D = 72-66% (přijatelný výkon s větším počtem chyb)

•E = 65-60% (výkon vykazující minimální naplnění kritérií)

•F = 59% a méně (nepřijatelný výkon)

Informace o plagiátorství:

Student je povinen vykonat zkoušku, resp. vypracovat písemnou práci, osobně, poctivě a za dodržení stanovených pravidel. Poruší-li student pravidla zkoušky, je hodnocen stupněm „F“ nebo „nezapočteno“, a případně může být jeho jednání považováno za plagiátorství.

Plagiátorství je závažný přestupek proti etickým standardům vysokoškolského studia (viz Etický kodex AMU). Podrobněji se o tom, co je považováno za plagiátorství, můžete poučit zde: https://www.amu.cz/cs/studium/bakalarske-diplomove-a-disertacni-prace-vskp/tvorba-a-odevzdani-vskp/etika-psani-odborneho-textu-a-jak-citovat/

Poznámka

nejsou

Rozvrh na zimní semestr 2021/2022:

06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po
Út
místnost TR1-4024
Učebna 4024 (HAMU-Tržiště 18)

(Tržiště 18, Praha 1)
BARTŮŇKOVÁ H.
10:20–11:50
(paralelka 1)
Tato paralelka je určena studentům 3. ročníku BAK Hudební produkce
St
Čt
místnost R311
Učebna R311 (DAMU)

(Karlova 26, Praha 1)
BARTŮŇKOVÁ H.
16:00–17:30
(paralelka 2)
Tato paralelka je určena studentům 3. ročníku BAK Produkce (DAMU).

Datum Den Čas Vyučující Místo Poznámky Č. paralelky
Út 10:20–11:50 Hana BARTŮŇKOVÁ Učebna 4024 (HAMU-Tržiště 18)
Tržiště 18, Praha 1
Tato paralelka je určena studentům 3. ročníku BAK Hudební produkce paralelka 1
Čt 16:00–17:30 Hana BARTŮŇKOVÁ Učebna R311 (DAMU)
Karlova 26, Praha 1
Tato paralelka je určena studentům 3. ročníku BAK Produkce (DAMU). paralelka 2

Rozvrh na letní semestr 2021/2022:

Rozvrh zatím není připraven

Předmět je součástí následujících studijních plánů