Tisk studijního plánu

Studijní plán Hudební teorie (Mg) - Hudebně-vydavatelská činnost – 2. ročník

Studijní program: Hudební teorie
Typ studia: Navazující magisterské
Studijní plán: celkový | 1. ročník | 2. ročník | zjednodušený
Název předmětu ZIMNÍ SEMESTR LETNÍ SEMESTR
vyučující kód zakončení kredity rozsah kód zakončení kredity rozsah
Povinné předměty s možností opakovaného zapsání
Diplomový seminář 186DS3 Z 6 2T 186DS4 Z 7 2ST
Organologie 186ORGN1 Z 2 2T 186ORGN2 ZK 2 1PT+1ST
Seminář hudební teorie 186SHTN9 Z 5 2T 186SHTN0 Z 5 2ST
Dějiny populární hudby 186DPH1 Z 1 1PT+1ST 186DPH2 ZK 1 1PT+1ST
Praxe a její reflexe 186PXRF3 Z 5 12SS+24CS
Vydavatelská činnost 186VC3 ZK 9 1PT+1CT 186VC4 ZK 10 1PT+1CT
Základy podnikání v hudebním životě 110ZPH1 Z 2 24PS 110ZPH2 ZK 2 28SS
Minimální počet kreditů za semestr 30 27
Počet předepsaných kreditů celkem 30 27
Doporučený počet kreditů za semestr, které byste měli získat z povinně volitelných a volitelných předmětů 0 3
Celkový doporučený počet kreditů za semestr 30 30

Předměty profilujícího základu

Předmět Typ U státní závěrečné zkoušky bude ověřován
Ediční problematika skladeb s textem (186EPS) PZ Vydavatelská činnost (S186VC)
Vydavatelská činnost 1 (186VC1) PZ
Vydavatelská činnost 2 (186VC2) PZ
Vydavatelská činnost 3 (186VC3) PZ
Vydavatelská činnost 4 (186VC4) PZ
Autorské právo 3 (110AP3) PZ Podnikání v hudebně vydavatelské oblasti (S186PHVC)
Autorské právo 4 (110AP4) PZ
Fundraising (110FUN) PZ
Marketing 1 (110M1) PZ
Marketing 2 (110M2) PZ
Základy podnikání v hudebním životě 1 - strategický management (110ZPH1) PZ
Základy podnikání v hudebním životě 2 - strategické plánování (110ZPH2) PZ