doc. Ing. MgA. Ondřej URBAN, Ph.D.
Courses
- Avid ProTools 1 (Course guarantor)
- Avid ProTools 2 (Course guarantor)
- Basic of Programming (Course guarantor)
- Digital technology (Course guarantor)
- Electroacoustic (Course guarantor)
- Electro-acoustic Music Listening Seminar (Course guarantor)
- Electroacoustics 1
- Electroacoustics 2
- Electronic Sound Practical
- Free Sound Design RD 1
- Free Sound Design RD 2
- Fundamentals of Electro-acoustic and Sound Technology 1 (Course guarantor)
- Fundamentals of Electro-Acoustic and Sound Technology 1
- Fundamentals of Electro-acoustic and Sound Technology 2 (Course guarantor)
- Fundamentals of Electro-Acoustic and Sound Technology 2
- Fundamentals of Sound Technology for Musicians (Course guarantor)
- Guitar for Non-Verbal Theatre 2 (Course guarantor)
- Music instrument 1
- Music instrument 2
- Software tools for sound synthesis (Course guarantor)
- Sound (Course guarantor)
- Sound Design and Recording Direction Practice 5 (Course guarantor)
- Sound Design and Recording Direction Practice 6 (Course guarantor)
- Sound Design and Recording Direction Seminar 1 (Course guarantor)
- Sound Design and Recording Direction Seminar 2 (Course guarantor)
- Sound Design and Recording Direction Seminar 5 (Course guarantor)
- Sound Design and Recording Direction Seminar 6 (Course guarantor)
- Sound Production Practical 1
- Sound Production Practical 2
- Sound Production Practical 3
- Sound Production Practical 4
- Sound Production Seminar 1
- Sound Production Seminar 10
- Sound Production Seminar 2
- Sound Production Seminar 3
- Sound Production Seminar 4
- Sound Production Seminar 5
- Sound Production Seminar 6
- Sound Production Seminar 7
- Sound Production Seminar 8
- Sound Production Seminar 9
- Sound Recording Production (Course guarantor)
- Theory of Sound Design 5 (Course guarantor)
- Theory of Sound Design 6 (Course guarantor)
- Video Sound Recording Production (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- BcA. Zázvůrek Jan – Zpěv před mikrofonem
- MgA. Balcar Jan – Tvůrčí přínos zvukové režie při zpracování hudebního snímku
- BcA. Kravařík Jindřich – Umělecké aspekty dynamických úprav signálu v hudebních nahrávkách
- BcA. Kunčar Pavel – Mikrofonování akustických nástrojů při živém ozvučování koncertů
- BcA.MgA. Bejčková Eliška – Zpracování zvuku pomocí volně dostupných zásuvných modulů
- DiS.BcA. Hodan Michal – Srovnání přístupů nahrávání odlišných typů hudby
- MgA. Kravařík Jindřich – Současný stav problematiky hlasitosti zvukového signálu
- MgA. Mužík Miroslav – Problematika malých nahrávacích studií v ČR
- BcA. Sklenář André – Granulární syntéza a její aplikace
- BcA. Vyšínská Hana DiS. – Infrazvuk
- BcA. Sýkora Michal – Digitálne ovládanie audio zariadení
- BcA. Navrátil Michal – Systémy přenosu vícekanálového digitálního zvukového signálu
- MgA. Beneš Filip – Normalizace hlasitosti zvukového signálu v digitálních médiích
- BcA. Krůšek Josef – Nahrávání bicích nástrojů
- BcA. Čermák Filip – Pro Tools – historie, možnosti a srovnání s vybranými DAW
- MgA. Navrátil Michal – Odposlechové systémy při live ozvučení
- BcA. Velemínský Lukáš – Radiohead a jejich spolupráce s producentem N. Godrichem
- MgA. Vaniš Jan – Vícekanálové formáty pro záznam hudby
- BcA. Yasinski Aliaksandr – Stereofonní záznam akordeonu