MgA. Robert SMOLÍK
Courses
- Devising 1
- Devising 2
- Erasmus Project II. 1
- History of Stage Design 1
- Intermedia Creation and Technology 1 (Course guarantor)
- Search for Style 1
- Search for Style 2
- Search for Style 3
- Search for Style 4
- Second Atelier 1
- Second Atelier 1
- Stage Design Seminar 2
- Strategy and Reflection 1
- Strategy and Reflection 2
- Strategy and Reflection 3
- Strategy and Reflection 4
- Work on Performance 1
- Work on Performance 2
- Work on Performance 3
- Work on Performance 4
Diploma thesis led and defended successfully
- BcA. Hudcová Jitka – Vstup interaktivní projekce do současné scénografie.
- BcA. Conti Padao Světlana – Objekt v subjektu.
- BcA.MgA. Špalová Jana – Lidová dřevěná hračka a její avantgardní obdoby z 1.pooviny 20.století jako zdroj inspirace
- BcA. Ráčková Karolína – Recyklace a autenticita materiálu v divadle
- MgA. Czech Karel – Loutka ve filmu.
- BcA. Svobodová Veronika – Od Junony k Sekvenci 02
- MgA. Krtičková Anna – Chudoba v divadle.
- BcA. Bartůňková Tereza – Ilustrace x jeviště
- BcA. Brejcha Jan – Maska ve výtvarném divadle
- BcA. Pospíšilová Jitka – Scénografie jako organizace prostoru
- BcA. Svobodová Barbora – Stylizace versus autenticita, scénografie v nedivadelním prostoru
- BcA. Wildtová Lucie – Loutka na okraji figurální kinetické plastiky
- Bc.MgA. Lovrič Sara – Illusion in Puppet Theatre
- BcA. Zika Mikoláš – Loutky v současnosti
- MgA. Kratochvíl Jindřich – Porovnání role a úlohy scénografa na jevištích ochotnických scén a nezávislých projektů v době ekonomické krize
- MgA. Hernández Díaz Fortuna Eugenia – Jelen a stvoření světa
- MgA. Gselman Matic – Technická koordinace divadelního festivalu jako scénografická práce
- MgA. Pospíšilová Jitka – Scénografie jako organizace prostoru O2
- MgA. Burdová Barbora – Okrajové hudební subkultury a s nimi spojená estetika jako výchozí bod pro tvorbu autorského představení
- MgA. Černá Tereza – Na motivy mýtu, na motivy snu
- MgA. Tomšů Vendula – Do takovej chudoby
- BcA. Migač Dominik – Loutky na pokraji viditelnosti
- BcA. Fleková Klára – Fragmenty všednosti zkoumané z pohledu scénografie a zvuku
- BcA. Hásková Marie – Zobrazení smrti v evropském loutkovém divadle v posledních padesátu letech
- BcA. Kalivodová Anežka – Využití zvířecí masky v tanečním divadle
- BcA. Rajnišová Natálie – Využití analogového obrazu v divadle
- MgA. Bartůňková Tereza – Kresba + jeviště
- BcA. Králíková Františka – Současné postavení scénografa v Devising theatre
- MgA. Brejcha Jan – Jeden nebo dva scénografové
- MgA. Fleková Klára – Zašívat štěstí
- MgA. Kalivodová Anežka – Změněný stav vědomí
- MgA. Švédová Michaela – Zvuk jako výrazový prostředek herce
- BcA. Traburová Veronika – Od artefaktu k loutce
- BcA. Bejčková Kateřina – Divadelnost v rituálech původních obyvatel Severní Ameriky.
- BcA. Vosobová Sára – Prolínání divadla a aktivismu.
- BcA. Havlová Tereza – Drobné.
- BcA. Šulík Jakub – Blízkost v loutkovém divadle.
- MgA. Císařová Kateřina – Důvod k napečení buchet
- MgA. Nunčič Jana – Každodennost a její performativní potenciál
- BcA. Šatrová Valentýna – V černé a bílé krychli
- MgA. Uhlíková Alžběta – Antropocén