Diplomový projekt 1
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206DIJ1 | zkouška | 5 | 8 hodiny výuky týdně (45 minut), 53 až 78 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
V rámci seminářů tohoto předmětu se rozebírají jednotlivá témata vědeckých i praktických úkolů diplomových prací a studenti se vzájemně inspirují společně sdílenými otázkami a problémy. Mimo to jsou semináře založeny na individuálních konzultacích zaměřených na řešení specifických problémů jednotlivých diplomových prací.
Výsledky učení
Cílem semináře je pomoci studentovi s volbou tématu, se sestavením časového plánu pro jeho zpracování, navést ho, jak by měl postupovat při bibliografickém a praktickém výzkumu, jak získané materiály zpracovat a jak fyzicky práci rozvrhnout a uspořádat. Poté za průběžných individuálních i hromadných konzultací pedagogové dané magisterské specializace pomáhá k dosažení stanovených cílů výzkumu.
Předpoklady a další požadavky
Nejsou.
Literatura
- ECO, U.: Jak napsat diplomovou práci
Divadelní producentství:
- ADORNO, Theodor W.: Schéma masové kultury, OIKOYMENH, Praha, 2009
- ADORNO, Theodor W., HORKHEIMER Max: Dialektika osvícenství, OIKOYMENH, Praha, 2009
- ARENDTOVÁ Hannah: Krize kultury, Mladá fronta, Praha, 1994
- BENJAMIN, Walter: Umělecké dílo ve věku své technické reprodukovatelnosti, in Výbor z díla I, Literárněvědné studie, OIKOYMENH, Praha, 2009
- HABERMAS, Jürgen: Strukturální přeměna veřejnosti, Filosofia, Praha, 2000
- NÜNNING, Ansgar (ed.): Lexikon teorie literatury a kultury, Host, Brno, 2008
Arts management a arts marketing:
- BYRNES, William J., Management and the Arts, 3. vyd., Focal Press, 2003,ISBN: 0-240-80537-2
- KOTLER, Philip, SCHEFF, Joanne, Standing room only, Harvard Bussiness school press 1997, ISBN: 0-87584-737-4
- SCHEFF BERNSTEIN, Joanne: Arts Marketing Insights: the dynamics of building and retaining performing arts audiences, San Francisco 2007, ISBN: 978-0-7879-7844-0
- COLBERT, Francois: Marketing culture and the arts, Montreal 2007, ISBN: 978-2-9808602-1-8
- DVOŘÁK, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004, ISBN: 80-86102-53-X
- DVOŘÁK, Jan: Malý slovník managementu divadla, Praha 2004, ISBN: 80-86102-49-1
- FREY, Petr: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha, 2008, ISBN: 978-80-7261-160-7
- JOHNOVÁ, Radka: Marketing umění a kulturního dědictví, Praha 2007, ISBN: 978-80-245-1276-1
- KAISER, Michael M.: Strategické plánování v umění: praktický průvodce, Praha 2009, ISBN: 978-80-7008-236-2
- KAISER, Michael M.: The Art of the Turnaround: Creating and Maintaining Healthy Arts Organizations, Brandeis University Press, 2008, ISBN 978-1584657354
- KESNER, Ladislav: Marketing a management muzeí a památek, Praha 2005, ISBN: 80-247-1104-4
- KOTLER, Philip: Standing room only: strategies for marketing the performing arts, Boston 1997, ISBN 0-87584-737-4
- NEWMAN, Danny: Subscribe Now!: Building Arts Audiences Through Dynamic Subscription Promotion, Theatre Resource Group, ISBN: 978-09-3045-201-8
- HAGOORT, Giep: Umělecký managment v podnikatelském stylu, AMU, edice DISK 2009. ISBN 978-80-7437-008-3
- SYNEK, M. a kol.: Manažerská ekonomika, Grada Publishing, a. s., Praha 2007. ISBN 978-80-247-1992-4
- SYNEK, M. a kol.: Podniková ekonomika, C. H. Beck, Praha 2006. ISBN 80-7179-892-4
- REKTOŘÍK, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, základy ekonomiky, teorie a řízení, EKOPRESS, s. r. o., Praha 2007. ISBN 978-80-86929-25-5
- GREGORINI, Bedřich , GREGORINI, Jindřich, SRSTKA, Jiří : Základy divadelní činnosti Praha : AMU 2007, ISBN 78-80-73331-093-6
- VÍTEK, Svetozar: Řízení a organizace divadla Praha : Stát. pedag. nakl. 1986, 17-038-86
- KOTLER,Philip: Marketing Managment Analýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991, ISBN 80-85605-08-2
- HENDRYCH, Dušan a kolektiv: Správní právo, nakladatelství C.H.Beck, 7.vydání, Praha 2009
- ŠVESTKA, Jiří a kolektiv: Občanské právo hmotné 1-3, nakladatelství ASPI, Praha 2009
Zákony ve znění pozdějších předpisů:
- 218/2000 Sb. Zákon o rozpočtových pravidlech a změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla)
- 219/2000 Sb. Zákon o majetku České republiky
- 320/2001 Sb. Zákon o finanční kontrole
- 137/2006 Sb. Zákon o veřejných zakázkách
- 563/1991 Sb. Zákon o účetnictví
- 499/2004 Sb. Zákon o archivnictví a spisové službě
- 586/1992 Sb . Zákon o dani z příjmů
- 235/2004 Sb. Zákon o DPH
- 248/1995 Sb. Zákon o obecně prospěšných společnostech
- 563/1991 Sb. Zákon o účetnictví
- Vyhláška 504/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- Vyhláška 500/2002 Sb., „ dtto “
- Vyhláška 505/2002 Sb., „ dtto “
- Vyhláška 507/2002 Sb., „ dtto “
- České účetní standardy č. 401 - 414
+ odborné zdroje relevantní k přidělenému tématu dle doporučení pedagogů předmětu
Hodnoticí metody a kritéria
Předpokladem úspěšného zakončení předmětu jsou především průběžné konzultace diplomového projektu s určeným pedagogem, aktivní účast na společných seminářích (alespoň z 60 %) a aktivní účast na celém programu prezentací MA projektů.
Po prvním semestru proběhnou v termínu stanoveném katedrou povinné interní prezentace před komisí pedagogů katedry dle následujících kritérií:
- předpokládaná délka trvání prezentace - cca 10 minut;
- použití prezentační techniky je žádoucí, ale není povinné;
- předpokládaný obsah: cíle a hypotézy práce, zvolená metodika a zdroje, dosažené dílčí výsledky, plán dalšího postupu.
NEJPOZDĚJI JEDEN TÝDEN PŘED termínem prvního dne prezentací studenti nahrají v elektronické formě na síťové úložiště PRŮBĚŽNOU ZPRÁVU projektu vyhovující následujícímu zadání:
Rozsah: 5-7 normostran souvislého odborného textu + přílohy.
Doporučená struktura:
- Stanovení výzkumného úkolu (cíl projektu, ohraničení, zdůvodnění)
- Plán projektu (etapizace, metody)
- Komentovaný (recenzovaný) výběr literatury, včetně webových odkazů
- Popis a výsledky realizovaných etap výzkumu.
Preferuje se sloučení odevzdávaného materiálu včetně příloh do jednoho dokumentu ve formátu PDF, maximálně ale do dvou dokumentů (1 - zpráva, 2 - kompletní přílohy).
Závěrečné hodnocení provádí komise složená z interních pedagogů KP, která studentovi udělí známku na základě následujících kritérií (% = váha kritéria):
- úroveň předložené průběžné zprávy - 40 %,
- obsahová úroveň prezentace - 30 %
- průběžná práce na výzkumném projektu - 30 %
Jelikož se jedná o hlavní předmět, podle studijního řádu AMU zkoušku NELZE OPAKOVAT.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Produkce (M.A.) (Povinné předměty hlavní)