Imposter syndrome
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
305MIS | zápočet | 1 | 5 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 21 až 26 hodin domácí příprava | česky | zimní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Jak překonat osobní nejistotu a budovat osobní hrdost?
Lidé, kteří trpí tzv. Imposter syndromem, jsou přesvědčeni, že jejich úspěch vznikl jen shodou náhod a štěstí. Nedokážou přijmout úspěch jako výsledek svých schopností a dovedností. Bojí se, že nejsou dostatečně dobří a pochybují sami o sobě. Ovlivňuje vás to, co si o vás myslí ostatní? Neumíte říkat ne? Chtěli byste být v komunikaci víc asertivní, ale nevíte jak na to? Vždy se na tom dá zapracovat. Na základě aktuálních výzkumů jsme připravili školení, jehož cílem je pomoci lidem vypořádat se s imposter sydromem a posilovat míru takzvané osobní hrdosti. Ta je základem zdravé sebedůvěry, pozitivního vnímání sama sebe a chuti do života. Díky ní člověk dokáže snáze překonávat překážky, je rozhodnější a odvážnější. Byl rozhodnější, asertivnější a lépe zvládal přijmout negativní zpětnou vazbu a konstruktivně na ni dokázal reagovat.
Na školení nejčastěji řešíme:
▪ Jaké jsou nejčastější příčiny našeho nízkého sebevědomí a co s tím?
▪ Co je to imposter syndrome a jak s ním pracovat?
▪ Jak se oprostit od uznání a vyžadování jen pozitivní zpětné vazby?
▪ Jak umět sám sebe ocenit a nebrat své úspěchy jako samozřejmost?
▪ Jaký je rozdíl mezi sebeláskou, sebevědomím a osobní hrdostí?
▪ Jak si vytvořit takzvanou složku osobní hrdosti a naučit se s ní dlouhodobě pracovat?
Lektor: DENISA DĚDIČOVÁ
▪ Denisa má jednoduchou vizi: Better self, better world. Proto je od roku 2013 součástí GrowJOB Institutu, kde je zodpovědná za školení témat, která nám pomáhají být tou nejlepší verzí nás samotných.
▪ K jejím srdcovým tématům patří osobní vize, osobní hrdost, spokojenost v osobním životě i práci, růstové myšlení, je ale také autorkou témat Efektivní vzdělávání a Inspirativní prezentování.
▪ Všem těmto tématům se věnuje v rámci workshopů, přednášek a webinářů, ale také na osobních konzultací, kde své klienty vede k tomu, jak na sobě dlouhodobě pracovat pomocí praktických nástrojů, které je učí používat.
▪ Krom toho, že pracuje jako lektorka pro GrowJOB Institute, je také zakladatelkou projektu Hodnotový učitel, kterým se snaží motivovat učitele k malým změnám ve výuce, které přináší velké výsledky. Pomoct jim vnímat svou práci jako poslání a budovat u učitelů, ale i jejich studentů, růstové myšlení.
▪ Absolventka Pedagogické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Dále studovala ve Španělsku na Univerzitě v Málaze a Německu na Univerzitě v Bayreuthu.
Modul se uskuteční 22.3.2024, FAMU učebna 334
Výsledky učení
-
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
-
Hodnoticí metody a kritéria
Zápočet je udělen na základě 100% docházky.
Poznámka
-
Další informace
Předmět lze absolvovat opakovaně
Předmět je součástí nabídky volitelných předmětů pro celou AMU
Rozvrh na zimní semestr 2023/2024:
Datum | Den | Čas | Vyučující | Místo | Poznámky | Č. paralelky |
---|---|---|---|---|---|---|
08.12.2023 | 09:30–13:00 | Tereza CZESANY DVOŘÁKOVÁ | Učebna KP 334 (FAMU) Lažanský palác |
přednášková par. 1 |
Rozvrh na letní semestr 2023/2024:
Rozvrh zatím není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Scenáristika a dramaturgie - Bc (Volitelné předměty)
- Scenáristika a dramaturgie - magistr_1920_1ročník (Volitelné předměty)
- Scenáristika a dramaturgie - magistr_1920_2ročník (Volitelné předměty)
- Scenáristika a dramaturgie - Mg (Volitelné předměty)
- Režie - bakalář_2021 (Volitelné předměty)
- Filmová režie - magistr (Volitelné předměty)
- Dokumentární tvorba - bakalář-1920-1ročník (Volitelné předměty)
- Dokumentární tvorba - bakalář_2020 (Volitelné předměty)
- Dokumentární tvorba - magistr-1920_1ročník (Volitelné předměty)
- Dokumentární tvorba - magistr_2022 (Volitelné předměty)
- Kamera - bakalář-1920-1ročník (Volitelné předměty)
- Kamera - bakalář_2021 (Volitelné předměty)
- Kamera - magistr_1920_1ročník (Volitelné předměty)
- Kamera - magistr_1920_2ročník (Volitelné předměty)
- Kamera - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Produkce - Bakalářské studium - 2023 (Volitelné předměty)
- Produkce - bakalář-1920-1ročník (Volitelné předměty)
- Produkce - Magisterské studium - 2023 (Volitelné předměty)
- Produkce - magisterské studium (Volitelné předměty)
- Střihová skladba - bakalář-1920-1ročník (Volitelné předměty)
- Střihová skladba - bakalář_2021 (Volitelné předměty)
- Střihová skladba - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Fotografie CZ - bakalář_2022 (Volitelné předměty)
- Fotografie CZ - bakalář-1920-1ročník (Volitelné předměty)
- Fotografie CZ - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Zvuková tvorba - bakalář_2020 (Volitelné předměty)
- Zvuková tvorba - magistr_1920_1ročník (Volitelné předměty)
- Zvuková tvorba - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Animovaná tvorba - bakalář-1920-1ročník (Volitelné předměty)
- Animovaná tvorba - bakalář_2020 (Volitelné předměty)
- Animovaná tvorba - magistr_1920_1ročník (Volitelné předměty)
- Animovaná tvorba - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Herní design - magistr (Volitelné předměty)
- Audiovizuální studia - bakalář_2020 (Volitelné předměty)
- Audiovizuální studia - magistr_2021 (Volitelné předměty)
- Výzkum a teorie audiovize 2021 (Volitelné předměty)
- Výzkum a teorie audiovize 2023 (Volitelné předměty)