Profesní angličtina 6
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
702HPA6 | zkouška | 3 | 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 54 až 69 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Obsah
Cílem předmětu je nabytí a rozvinutí jazykových znalostí, dovedností a kompetencí osvojením odborně zaměřené slovní zásoby, četby a porozumění textů v oblasti vyjednávání.
Tématické okruhy (revize před SZZ):
The Arts
Critical and Creative Thinking
Cultural issues
Management (management styles, project management, arranging and chairing a meeting)
Leadership (leadership styles, theories of motivation)
Marketing (branding, e-marketing)
Fundraising, Crowdfunding (corporate sponsorship, angel investors, grants)
Budgeting
Communication Skills (verbal and non-verbal, listening, negotiating, presenting in English)
Výsledky učení
Student svými nabytými znalostmi bude schopen implementovat odbornou prezentaci a orientovat se v její přípravě, organizaci i samotném jejím podání a získá znalosti a dovednosti v oblasti vyjednávání. Porozumí hlavním myšlenkám probíraných textů, cvičením a poslechu, které odráží základní oblasti výuky odborné angličtiny a terminologie a bude schopen charakterizovat a používat základní odbornou terminologii a artikulovat vlastní názory. Bude schopen vést odborný rozhovor na probíraná témata a zdokonalí svou aktivní komunikaci a probírané gramatické okruhy minimálně na úrovní B2 dle SERR.
Předpoklady a další požadavky
Znalost AJ na úrovni B2-
Literatura
Povinná literatura:
Mackenzie, Ian. Management and Marketing. LTP, 1997. ISBN 1 899396 80 2
Mackenzie, Ian. Financial English. LTP, 1995. ISBN 1 899396 00 4
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use. CUP, 2002. ISBN 0 521 77529 9
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use Advanced. CUP, 2010. ISBN 978 0521 128292
Koestner, Almut. Business Advantage. Student’s Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 0 521 13220 6
Rosenberg, Marjorie. Business Advantage. Personal Study Book. Intermediate. CUP, 2012. ISBN 978 1 107 692264 0
Doporučená literatura:
Handford, Michael. Business Advantage.Student’s Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 132217 6
Godwin, Joy. Business Advantage.Personal Study Book. Upper-Intermediate. CUP, 2011. ISBN 978 0 521 281130 0
Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. CUP, 2000. ISBN 0 521 49868 6
Kennedy, Michael. Oxford Concise Dictionary of MUSIC. OUP, 1996. ISBN 0 19 280037 X
McCarthy, Michael a O´Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. CUP, 1996. ISBN 0 521 423961
Murphy, Raymond. English Grammar in Use. 3rd Edition. CUP, 2004. ISBN 0 521 53289 2
Vince, Michael. Intermediate Language Practice. 3rd Edition. Macmillan, 2010. ISBN 9780 2307 2698 7
Powell, Mark. Presenting in English. LTP, 1996. ISBN 1 899396 30 6
Foster, Kenneth. Arts Leadership (Mastering Management in the Creative and Cultural Industries). London: Routledge, 2018. ISBN: 978-1138740297.
Mallia, Karen L. Leadership in the Creative Industries: Principles and Practice. Wiley-Blackwell, 2019. ISBN: 978-1-119-33400-2.
Rosewall, Ellen. Arts Management: Uniting Arts and Audiences in the 21st Century. Oxford: OUP, 2013. ISBN: 978-0199973705.
Tonks, Ann. A to Z of Arts Management: Reflections on Theory and Reality. 2nd edition. London: Routledge, 2020. ISBN: 9780367351397.
Hodnoticí metody a kritéria
Zkouška je udělena za:
- aktivní účast na semináři
- vypracování zadaných úkolů
- absolvování závěrečné semestrální písemné zkoušky
Povinná docházka je 70%.
Poznámka
nejsou
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Hudební produkce (Bc) - od 2022/23 (Povinné předměty)