Mgr. Petr KUBICA
Předměty
- Analýzy děl světového dokumentu 1 (garant předmětu)
- Analýzy děl světového dokumentu 2
- Analýzy děl světového dokumentu 3 (garant předmětu)
- Analýzy děl světového dokumentu 4 (garant předmětu)
- Český dokumentární film po roce 1989 1 (garant předmětu)
- Český dokumentární film po roce 1989 2
- Český dokumentární film po roce 1989 3 (garant předmětu)
- Český dokumentární film po roce 1989 4
- Seminář k bakalářské teoretické práci 1
- Seminář k bakalářské teoretické práci 2
- Seminář k magisterské teoretické práci 1
- Seminář k magisterské teoretické práci 2
- Současný zahraniční dokumentární film 1 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 2
- Současný zahraniční dokumentární film 3 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 4
- Současný zahraniční dokumentární film 5 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 5 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 6
- Současný zahraniční dokumentární film 6 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 7 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 7 (garant předmětu)
- Současný zahraniční dokumentární film 8
- Současný zahraniční dokumentární film 8 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Řezníčková Klára – Marcel Lozinski
- MgA. Jablonská Linda – České politické dokumentární filmy současnosti
- Novák Miloslav – (Psycho)somatika (ve) filmu
- BcA. Hátle Petr – Deutschland im Herbst
- BcA. Potočný Tomáš – Jorgen Leth - klasik dánského (dokumentárního) filmu
- BcA. Bystřičan Ivo – Mediální konstrukce pojmu dokumentární film
- Počtová Jana – Pavel Koutecký a jeho filmová tvorba
- BcA. Tasovská Klára – Peter Mettler
- Šimíková Tereza – Úvahy o ztrátě posvátna, aneb Osobnost a myšlení pier paola pasoliniho, jak se odráží vjeho dokumentární tvorbě
- MgA. Záruba Petr – Prolínáni fotografické a filmové tvorby Raymonda Depardona
- MgA. Rychlíková Apolena – Dokument s.r.o.
- BcA. Šolc Jan – Zobrazování Romů a práce se stereotypy v dokumentárním filmu
- BcA. Petruželová Anna – Možnosti a okolnosti nehierarchické spolupráce ve filmu
- BcA. Weinreb Tomáš – Elegie Sokurov
- BcA. Kratochvíl Jaroslav – Pohled na sudetské němce ve vybraných dílech dokumentární serie Potomci a předkové
- MgA. Potočný Tomáš – Cestopisný film a cestopisný pořad
- BcA. Tara Tereza – Gyumri orákulum rodinných vztahů
- BcA. Janečková Veronika – Archivace rodinného filmu
- Abrhám Josef – Kamera a projektor v nevědomí
- BcA. Kokeš Lukáš – Jindřich Fairaizl
- MgA. Janečková Veronika – Dokumentaristické využití archivního rodinného filmu
- MgA. Kokeš Lukáš – Značková realita
- BcA. Reichová Tereza – Film jako zbraň: Proměna komunikace s divákem u Raymunda Gleyzera
- Krusová Kateřina – Filmy Nicolase Humberta a Wernera Penzela
- BcA. Pecháčková Marika – Nevidět. Natočit.
- BcA. Síbrt Radovan – Ulrich Seidl - mezi fikcí a realitou
- MgA. Gradovová Irina – Mockument
- BcA. Rychlíková Apolena – Člověk a práce v Trilogii světa práce Michaela Glawoggera optikou vývoje sociálně laděných dokumentárních filmů
- BcA. Portel Viktor – Metoda Errola Morrise
- MgA. Oľha Adam – Rodinný film ako autonómna oblasť dokumentárneho filmu
- MgA. Komrzýová Adéla – Zobrazení fenoménu smrti a umírání v české dokumentární tvorbě
- Bc.BcA. Rousek Jan – Obraz politky ve filmu Ladislava Helgeho
- MgA. Hátle Petr – Digitální obrazy Arabského jara
- MgA. Portel Viktor – Paměť národa
- Rousek Jan – Hodnoty sametové revoluce a film
- BcA. Imrich Martin – Výměna manželek: Anatomie reality show