prof. Juraj FILAS
Webová stránka učitele
Předměty
- Diplomní seminář 1
- Seminární práce (Skladba)
- Seminář skladby 1
- Seminář skladby 3
- Seminář skladby 5
- Seminář skladby 7
- Seminář skladby 9
- Skladba 1
- Skladba 3
- Skladba 5
- Skladba 7
- Skladba 9
Vedené obhájené VŠKP
- Plachká Michaela – Intermediální prvky v české tvorbě na přelomu 20. a 21. stol. na vybraných příkladech
- BcA. Košnarová Zdeňka – Využití improvizace ve vážné hudbě
- MgA. Plachká Michaela – Klid a vzruch jako formotvorný činitel
- MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Tradiční a soudobá hudba Kazachstánu 2. poloviny 20. století na příkladech tvorby současných autorů
- BcA. Kux Martin – Česká tvorba koncertního melodramu 2. poloviny 20. století a začátku 21.
- BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Vliv jazzu v českých klavírních koncertech
- BcA. Aitbayeva Nargiza – Lidové dechové nástroje Kazachstánu a jejich využití v hudbě Kazašských autorů.
- BcA. Sýkora Tomáš – Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech
- BcA. Švarcová Terezie – Dvojí přístup k sólovému hlasu v tvorbě Luciana Beria
- BcA. Horká Kateřina – Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
- BcA. Kliment Henrich – Paralelizmus jako jeden z princípov vedenia viachlasu
- MgA. Zochr Vratislav – Využití netradičních (etnických) drnkacích nástrojů a cimbálu v soudobé hudbě s přihlédnutím k vlastní kompoziční práci
- MgA. Horká Kateřina – Možnosti syntézy jazzu a vážné hudby z pohledu současného skladatele
- MgA. Kux Martin – Sborová tvorba Györgyje Kurtága