doc. RNDr. MgA. Martin ČIHÁK, Ph.D.
Předměty
- Basic 16mm exercise (garant předmětu)
- Consulting and second opinion 1 (garant předmětu)
- Consulting and second opinion 2
- Elementary film 16mm (garant předmětu)
- Final Commission 1 (garant předmětu)
- Final Commission 2 (garant předmětu)
- Focus on Film History and Theory 1
- Fotoscénář
- History of Avant-garde Film (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby
- Kapitoly z dějin střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 2 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 3 (garant předmětu)
- Konzultační dílna KSS 1 (garant předmětu)
- Konzultační dílna KSS 2 (garant předmětu)
- Montage workshop 1 (garant předmětu)
- Praktická dramaturgie 2
- Praktika oboru střihová skladba: 16mm (garant předmětu)
- Professional internship 1 (garant předmětu)
- Professional internship 2 (garant předmětu)
- Přehled dějin světové kinematografie 2
- Seminary to Theory of Montage 1 (garant předmětu)
- Seminary to Theory of Montage 2 (garant předmětu)
- Světlozpyt 1
- Světlozpyt 2
- Světlozpyt 3
- Teorie střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Theory of Montage 1 (garant předmětu)
- Theses seminary 1 (garant předmětu)
- Theses seminary 2
- Theses seminary 3
Vedené obhájené VŠKP
- Špidla Šimon – Práce s časem - Čas práce
- BcA. Toupalová Kristýna – Duch úlu - mezi historií, filmem a snem
- Vlčková Jana – Po stopách pojmu "Empatia diváka"
- Mgr. Mazanec Martin Ph.D. – Kino. Rekonstrukce filmového prostoru
- Mgr. Bagdasarov Georgy Ph.D. – Obraz a událost
- MgA. Tomić Miloš Ph.D. – Drahocennost odhozených předmětů, to jest smetí, jako materiálů pro film, fotografii a animaci
- BcA. Krajbich Josef – Fotocitlivá vrstva a její domácí připrava
- BcA. Vrána Tomáš – Mrtvý čas filmu
- BcA. Klímová Blanka – Optofonetické harmonie
- BcA. Polenský Tomáš – Fotochemická trasformace kinematografického obrazu
- MgA. Mlynarič Martin – Filmové montážne štruktúry posvätna
- MgA. Týmal František – Eschatologie filmového pásu
- MgA. Sánchez Calderón Jorge – Porod ve filmu: Reprezentace, funkce a význam.
- BcA. Hrdlička Josef – Komparace vnitrozáběrové montáže v jednozáběrových filmech Provaz a Victoria
- MgA. Forejt Jiří Ph.D. – Filmová výchova: úvod do oborového hledání
- BcA. Neudeker Dominik – Strukturální analýza guláše
- MgA. Saraçi Enis – An Analysis of the Editing of the film Samsara
- MgA. Farag Marguerite – A Survey of the Editing Methods in Youssef Chahine's Alexandria Trilogy within the Deleuzian Framework of Minor Cinema
- MgA. Anand Anagha – Montage of a Joke in a Dialogue-less Film
- MgA. Estrada Ramos Samani – La Mansion de Araucaima under Brechtian Eyes
- MgA. Lehtinen Eero – A SENSORIAL ANALYSIS OF MONTAGE IN PERFORMANCE (1970) WITHIN A TACTILE FRAMEWORK
- MgA. Posada Ruiz Laura Natalia – El Velador; The Distance Montage of a Drug War
- MgA. Franulovic Paola Lada – Editing analysis of the film God Exists, Her Name is Petrunya
- MgA. Koldová Tereza Rozálie – Didaktika skladbou a řádem
- MgA. Hamasyan Melanya – Evoking the World of the Past in Andrei Rublev and The Colors of Pomegranates
- BcA.MgA. Toupalová Kristýna – Pablo. G. del Amo - střihačské fragmenty
- Mgr.BcA. Pospíšil Matěj – Rolníci a rolničky audiovizuálního pole
- BcA. Garduňo Rolando – ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
- MgA. Krutský Dominik – Poznámky k psychologii filmové montáže narativních struktur
- BcA. Donovalová Simona – Kdesi, v ríši príčin