prof. MgA. Jan VEDRAL, PhD.
Předměty
- Doktorský seminář 1
- Doktorský seminář 2
- Doktorský seminář 3
- Dramaturgická tvorba 3 (garant předmětu)
- Dramaturgická tvorba 4 (garant předmětu)
- Dramaturgické myšlení (garant předmětu)
- Postmoderní dramaturgie 1 (garant předmětu)
- Postmoderní dramaturgie 2 (garant předmětu)
- Rozhlasová tvorba 1 (garant předmětu)
- Rozhlasová tvorba 2 (garant předmětu)
- Scénická tvorba 1
- Scénická tvorba 1
- Scénická tvorba 2
- Scénická tvorba 2
- Základy divadelního pojmosloví 1 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Štourač Pavel Ph.D. – Hledání místa pro divadlo
- Mikeska Petr – Mýtus, řecké tragédie a jejich současná interpretace
- Dominik Šimon – Normalizační dramaturgie činohry Národního divadla v Praze
- MgA. Slouková Jana – Falešná kočička na cestě za štěstím /sentimentální veselohry dvacátých let/.
- Charvátová Tereza – Divadlo a fenomén "Dolce vitta people"
- Burdová Katarína Ph.D. – Rozvíjanie tvorivosti v "Eldoráde" globálnej masovej kultúry.
- BcA. Šotek Milan – Dramatik Woody Allen
- Kolečko Petr – Literární předloha, scénář, divadelní text, dramatická situace
- Frydrychová Magdalena – Slovo v dramatickém textu Josefa Topola (Konec Masopustu ) a Jáchyma Topola (Cesta do Bugulmy)
- Dominik Šimon – Intertextuální dramatika Toma Stopparda
- BcA. Eliášová Helena – TEXT A INSCENACE
- BcA. Nováková Marie – Epická látka jako inspirace divadelního díla
- MgA. Verecká Tereza – Praktická dramaturgie. Reflexe vlastní tvůrčí zkušenosti a současné praxe britského divadla
- BcA. Veverková Lenka – Rozhlasová tvorba Daniely Fischerové
- MgA. Veverková Lenka – Rozhlasová dramatizace mezi diegezí a mimezí
- BcA. Kořínek Vít – Básnické drama na scéně
- MgA. Zachatá Petra Ph.D. – Text psaný z jeviště
- BcA. Krejčí Kryštof – Od smíchu k politice: Italské politické divadlo
- MgA. Hliněnská Monika – Netrpělivost srdce: od románu k inscenaci
- MgA. Ráliš Tomáš – Interpretační dialog autor-režisér
- BcA. Špíglová Aneta – Žena v situaci - Nora, Maryša a Mladá žena
- Bc.MgA. Pokorný Vít Ph.D. – České naturalistické venkovské drama v postmoderních inscenacích
- MgA. Zembok Ewa – Režie jako scénické vyprávění příběhu
- BcA. Verecká Tereza – OD VYPRÁVĚNÍ K DIVADLU A ZPĚT ANEB PRVKY A PRINCIPY EPICKÉHO DIVADLA
- Magdová Marcela Ph.D. – Ruské "nové drama"
- BcA. Hančilová Barbora – JAZYK A SKUTEČNOST V ČESKÉM VENKOVSKÉM REALISTICKÉM DRAMATU MRŠTÍKOVÉ - PREISSOVÁ - JIRÁSEK
- Schmoranzová Viktorie Ph.D. – Václav Štech
- MgA. Hančilová Barbora – Od interpretace k autorství
- MgA. Loužný Tomáš – Mezi autorstvím a režií, dramatizace versus autorská úprava
- BcA. Hliněnská Monika – Analýza a interpretace