Marta LJUBKOVÁ, Ph.D.
Předměty
- Hledání souvislostí 1
- Hledání stylu 3
- Hledání stylu 4
- Inscenační tvorba 1
- Inscenační tvorba 2
- Inscenační tvorba 3
- Inscenační tvorba 3
- Inscenační tvorba 4
- Kontexty současného divadla 3
- Kontexty současného divadla 4
- Literární příprava 3
- Literární příprava 4
- Literární příprava 5
- Literární příprava 6
- Magisterský ateliér 1
- Magisterský ateliér 2
- Strategie a reflexe 3
- Strategie a reflexe 4
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Abed Husam Mohamad Arafat – Between Amman and Prague
- BcA. Hutečková Klára – Prvky performativity ve vlastní tvorbě
- MgA. Šimek Jiří – Co to znamená být na začátku II.
- BcA. Císařová Kateřina – Loutková guerilla jako zrcadlo
- BcA. Vítek Petr – Kytice - světelná instalace
- BcA. Kotrbová Karolína – Divadelnost baroka
- BcA. Přichystalová Lumíra – Herectví v imerzivním divadle
- MgA. Lam Teng Teng Teresa – LITERATURE vs. THEATRE
- MgA. Přichystalová Lumíra – Divadlo v době Koronaviru
- BcA. Říhová Eliška – Divadelní prvky v katolické liturgii.
- MgA. Kotrbová Karolína – Sonda do současné proměny forem politického divadla
- MgA. Tan Arden – Arden in Parallel with Plan
- BcA. Prokop Viktor – Odpovědné divadlo
- MgA. Rothermel Emil Fabian – Hněv jako katalyzátor tvorby
- BcA. Todorová Štěpánka – Sama na jevišti aneb o aspektech sólového herectví
- BcA. Šuman Domen – Divadlo teď a tady
- BcA. Mensdorff-Pouilly Adam – Herec a jeho zdroje
- BcA. Krušinová Marie Anna – Čas a jevištní realita
- MgA. Maksymov Jakub – Objekt - komponent divadelní partitury
- BcA. Van Vleet Stephanie – Politické divadlo jako platforma dialogu herce a diváka
- BcA. Šafařík Denis – A osel funěl na mé herectví.