Mgr. Jiří DUFEK
Courses
- Assisting the teaching process
- Development and processing of scenario for a fifteen-minute realization exercise of KSD (Course guarantor)
- Dramaturgical Seminar 3 (Course guarantor)
- Dramaturgical Seminar 4 (Course guarantor)
- Master Thesis Consultation 1
- Master Thesis Consultation 2
- Screenwriting Workshop 1
- Screenwriting Workshop 1
- Screenwriting Workshop 2
- Screenwriting Workshop 2
- Screenwriting Workshop 3
- Screenwriting Workshop 3
- Screenwriting Workshop 4
- Screenwriting Workshop 4
- Short screenplan for realisation excercises (Course guarantor)
- Version of the diploma Script (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- Mikulková Anna – Filmy s tematickou poruchy příjmu potravy
- Nowak Agata – Tvorba polské režiséra Felikse Falka
- BcA. Hořava Tomáš – Fenomén "Král Šumavy" a ideologie (ve) filmu
- Soukupová Petra – Vladimír Michálek: Vývoj režiséra
- MgA. Hulík Štěpán – Scénář: Jan Procházka
- BcA. Žváček Jaroslav – Způsob realizace scénáře u bratří Coenů
- MgA. Kroupová Adéla – Za opravdovou láskou
- BcA. Hrdý Lukáš – Uplatnění celovečerního scénáře na českém trhu
- BcA. Úšela Jan – Dvacet jedna gramů. Modulární vyprávění
- BcA. Koubek Petr – Nalezený čas
- BcA. Sláma Matěj – Stavba gagu v tvorbě skupiny Monty Python
- MgA. Pařízková Tereza – Význam postav v moderní filmové pohádce Oty Hofmana
- MgA. Litschová Karolína – Svazujici živel vody
- Došková Tereza – Obraz nechtěného hrdiny
- BcA. Struhala Adam – Komika ve společných dílech komediálního tria ZAZ (Zucker, Abrahams, Zucker)
- BcA. Červený Lukáš – Vyprávění Jurije Norštejna
- BcA. Dvořáček Jan – Japonská adaptace hororové knihy Kruh a její americký remake
- MgA. Kováříková Eliška – Hraná tvorba pro generaci Alfa
- Borecká Kateřina – Undergroundový komiks a jeho filmová zpracování
- Kozák Roman – Filmová cesta Igora Chauna
- BcA. Hájek Bruno – Svět mrtvých George A. Romera
- BcA. Hruška Tomáš – Wes Anderson jako součást dnešní popkultury
- BcA. Pařízková Tereza – Chantal Akerman
- Provazník Ondřej – Scénář - text, který neexistuje
- Borecká Kateřina – Dramatické aspekty řeckých mýtů: Médeia
- Šperkerová Magdaléna – Motív cudzinca vo filmovej tvorbe Atoma Egoyana
- Mikulková Anna – Téma drog v českém filmu
- BcA. Titka Štefan – Dexter - nový typ hrdiny
- BcA. Bernardová Helena – Hrdinové v barvách Zhanga Yimou
- MgA. Toul Martin – Maska a tvář komedie po italsku
- Kocábová Natálie – Coppolova cesta ke "Kmotrovi"
- BcA. Soukupová Irena – Detektivní žánr a budování napětí ve filmech Petra Schulhoffa
- MgA. Titka Štefan – Scénář
- BcA. Grajciar Marek – Webová tvorba Davida Lyncha
- BcA. Chwistková Martina – Symbolická cesta hrdiny v kruhu, smrt a zmrtvýchvstání
- BcA. Nedvědová Kristina – Erotika ve filmech Jane Campion
- BcA. Jarošová Andrea – Proč Modrovous zabíjí
- BcA. Šindelka Marek – Film jako organismus a jako stroj
- BcA. Nováková Tereza – Motiv sobectví a možnosti jeho zobrazení ve filmu Blízko od sebe
- BcA. Honzková Aneta – Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
- Součková Štěpánka – Horizonty svaté Kláry
- Miška Jaroslav – Scenáristická práce s charismatickou osobností nového náboženského hnutí
- Saxová Barbora – Analýza a porovnanie výučby scenáristiky na vybraných školách v Európe
- MgA. Csicsely Lukáš – Šibalství v českém filmu