prof. Juraj FILAS
Teacher's web page
Courses
- Composition 1
- Composition 3
- Composition 5
- Composition 7
- Composition 9
- Composition Seminar 1
- Composition Seminar 3
- Composition Seminar 5
- Composition Seminar 7
- Composition Seminar 9
- Diploma Seminar 1
- Seminar work (Compostiion)
Diploma thesis led and defended successfully
- Plachká Michaela – Intermediální prvky v české tvorbě na přelomu 20. a 21. stol. na vybraných příkladech
- BcA. Košnarová Zdeňka – Využití improvizace ve vážné hudbě
- MgA. Plachká Michaela – Klid a vzruch jako formotvorný činitel
- MgA. Khinkov Aitbayeva Nargiza – Tradiční a soudobá hudba Kazachstánu 2. poloviny 20. století na příkladech tvorby současných autorů
- BcA. Kux Martin – Česká tvorba koncertního melodramu 2. poloviny 20. století a začátku 21.
- BcA.MgA. Košnarová Zdeňka – Vliv jazzu v českých klavírních koncertech
- BcA. Aitbayeva Nargiza – Lidové dechové nástroje Kazachstánu a jejich využití v hudbě Kazašských autorů.
- BcA. Sýkora Tomáš – Prolínání soudobé vážné hudby a jazzu ve vybraných příkladech
- BcA. Švarcová Terezie – Dvojí přístup k sólovému hlasu v tvorbě Luciana Beria
- BcA. Horká Kateřina – Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
- BcA. Kliment Henrich – Paralelizmus jako jeden z princípov vedenia viachlasu
- MgA. Zochr Vratislav – Využití netradičních (etnických) drnkacích nástrojů a cimbálu v soudobé hudbě s přihlédnutím k vlastní kompoziční práci
- MgA. Horká Kateřina – Možnosti syntézy jazzu a vážné hudby z pohledu současného skladatele
- MgA. Kux Martin – Sborová tvorba Györgyje Kurtága