prof. MgA. Ivan KUSNJER
Courses
- Concert Practice - Voice 1
- Concert Practice - Voice 2
- Concert Practice - Voice 3
- Concert Practice - Voice 4
- Dissertation Artistic Work 1
- Dissertation Seminar 1
- Dissertation Thesis 1
- Interpretation Seminar 1
- Preparation of Master´s Thesis
- Repertoire Study 1
- Repertoire Study 2
- Vocal 1 (Course guarantor)
- Vocal 1
- Vocal 10 (Course guarantor)
- Vocal 2 (Course guarantor)
- Vocal 2 (Course guarantor)
- Vocal 3 (Course guarantor)
- Vocal 4 (Course guarantor)
- Vocal 5 (Course guarantor)
- Vocal 6 (Course guarantor)
- Vocal 7 (Course guarantor)
- Vocal 8 (Course guarantor)
- Vocal 9 (Course guarantor)
- Voice 10 (Course guarantor)
- Voice 7 (Course guarantor)
- Voice 8 (Course guarantor)
- Voice 9 (Course guarantor)
- Voice and Opera Directing Seminar 10
- Voice and Opera Directing Seminar 8
Diploma thesis led and defended successfully
- Svoboda Petr – B. Martinů - Rozbor kantáty Otvírání studánek
- BcA. Silkenová Lucie – Mozartův efekt
- MgA. Svoboda Petr – Barytonové role v Mozartových operách.
- MgA. Štefáček Ondřej – Česká historická opera
- BcA. Bijok Tomáš – Wozzeck a hudební formy
- BcA. Karásek Jan – Giuseppe Verdi - Otello v pražské a plzeňské inscenaci
- BcA. Fišer Silkenová Lucie – E. W. Korngold a jeho písňová tvorba
- BcA. Obručník-Vénosová Livia – Pietro Mascagni, Sedlák Kavalír - interpretace Santuzzy
- BcA.MgA. Bijok Tomáš – Práce operního interpreta
- BcA. Švingr Pavel – Kouzelná flétna , W.A.Mozart
- BcA. Gattringerová Eliška – Dvořákova Vysoká
- BcA. Kfelíř Daniel – Život a dílo W. A. Mozarta se zaměřením na operu Kouzelná flétna
- MgA. Bílková Ada – Inspirační zdroje Leoše Janáčka
- BcA. Kůstková Kristýna – Výuka cizojazyčné dikce pro zpěváky v USA
- MgA. Uramová Nikola – Role Fiordiligi z opery Cosi fan tutte od W.A.Mozarta
- BcA. Kaiserová Veronika – Poruchy lidského hlasu
- BcA. Trnečka Jakub – Porovnání oper Otello Gioacchina Rossiniho a Otello Giuseppa Verdiho
- BcA. Bělohlávek Martin – Operní tvorba Bohuslava Martinů se zaměřením na jednoaktovou operu Slzy nože
- BcA. Kopecká Dominika – Osobnost Ludmily Kotnauerové
- Bc.MgA. Keiko Michiyo Ph.D. – Historie interpretace a poznání evropské hudby v Japonsku
- MgA. Karásek Jan – Leoš Janáček, Její pastorkyňa v pražské a plzeňské inscenaci s důrazem na roli Kostelničky
- MgA. Švingr Pavel – Prsten Nibelungův v Národním divadle v Praze
- BcA. Bařák Lukáš – Inspirační vlivy na písňové cykly Leoše Janáčka
- MgA. Bařák Lukáš – Umělecká osobnost: Jaroslav Šaroun
- MgA. Gattringerová Eliška – Opera a nová média.
- BcA. Mikšíková Katarína – Slovenské sopranistky od minulosti až po súčastnosť
- BcA. Nosek Vít – Porovnání interpretací role hraběte Almavivy z opery Figarova svatba
- BcA. Šantora Vít – Tenorové role v opeře Prodaná nevěsta od Bedřicha Smetany
- MgA. Mikšíková Katarína – Slovenski speváci na svetových scénach
- MgA. Nosek Vít – Vokální tvorba Pavla Haase se zaměřením na klavírní kvintet s tenorovým sólem Fata Morgana op.6
- BcA. Koś Jakub – Vokální tvorba Stanislava Moniuszka s důrazem na tvorbu operní
- BcA. Uramová Nikola – Opera R.U.R.
- BcA. Bílková Ada – Vokální tvorba Antonína Dvořáka
- MgA. Šantora Vít – Sergej Sergejevič Prokofjev: Láska ke třem pomerančům
- MgA. Kfelíř Daniel – Vincenzo Bellini se zaměřením na jeho operu Puritáni
- BcA. Javorský Martin – Druhy tenorů, jejich hlasové vedení a výběr repertoáru