prof. Giedre MRÁZKOVÁ
Courses
- Chamber Music 7
- Chamber Music 9
- Didactics/Teaching Practical of Harpsichord 1 (Course guarantor)
- Harpsichord 1
- Harpsichord 7
- Harpsichord 9
- Harpsichord Playing 10
- Harpsichord Playing 7 (Course guarantor)
- Harpsichord Playing 9 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 7 (Course guarantor)
- Harpsichord Seminar 9 (Course guarantor)
- Interpretation Seminar 1
- Preparation of Master´s Thesis
Diploma thesis led and defended successfully
- Němcová Marta – Historie cembala v Čechách ve 20. století
- Šlechtová Jitka – C.Ph.E.Bach: Württembergské sonáty a jejich interpretační problémy
- MgA. Keglerová Edita Ph.D. – Koncertní tvorba J. A. Bendy (se zaměřením na cembalové koncerty)
- BcA. Bublová Eva – Význam názvosloví a názvů cembalových skladeb francouzských clavecinistů
- MgA. Kadlecová Daniela – Problematika interpretace klavírního díla Jana Pieterszoona Sweelincka
- MgA. Knoblochová Monika Ph.D. – Soudobá česká hudba pro cembalo
- BcA. Dlabačová Olga – Teoretické prameny se zaměřením na metodiku hry na cembalo
- MgA. Němcová Marta – Strategie přípravy koncertního vystoupení (Vybrané psycho-fyziologické aspekty instrumentálního cvičení jako náměty k hledání a vytváření individ. učeb. stylu)
- BcA. Čechová Markéta – Historický vývoj kadence se zaměřením na barokní klávesovou tvorbu
- BcA. Dlabačová Olga – Historické interpretačně-metodické prameny pro cembalo 18. století
- BcA. Žďárská Petra – Diminuce v klávesové literatuře 16. a 17. století
- BcA. Martínková Denisa – Stylové rozdíly mezi fr. a it. klavírní hudbou 17. - 18. století
- BcA.MgA. Čechová Markéta – Modelové situace a ornamentální kontrapunkt v Dobře temperovaném klavíru I. J. S. Bacha
- BcA. Waldaufová Marie DiS – Sarabanda jako tanec v barokní cembalové literatuře (se zaměřením na francouzské suity J. S. Bacha)
- BcA.MgA. Žďárská Petra – Výuka hry na cembalo v současnosti
- BcA Žáková Lucie – Hudební tradice rodu Couperinů (s důrazem na interpretační zvláštnosti v cembalové tvorbě+)
- MgA. Waldaufová Marie – Tanec jako hudební forma ve francouzských suitách J. S Bacha
- MgA. Nováková Denisa – Cembalo - generálbasový a obligátní nástroj v komorní hudbě J. S. Bacha (se zaměřením na sonáty pro housle a cembalo)
- MgA. Žďárská Petra Ph.D. – Cembalová tvorba J. A. Štěpána z arcibiskupského archivu v Kroměříži
- BcA. Konečná Kristýna – Duchovní nápěvy a jejich zpracování v cembalové literatuře
- MgA. Žáková Lucie – Význam českých skladatelů 2. poloviny 18. století
- BcA. Bernovský Ondřej – Vznik a vývoj italské toccaty v baroku
- BcA. Živná Tereza – Zpracování mimohudebních námětů ve skladbách pro klávesové nástroje
- MgA. Dvořák Filip – Rozšířený manuál pro běžnou údržbu a opravy cembal
- MgA. Krupková Marie – České soudobé cembalové skladby na soutěži PJ a jejich interpretace
- MgA. Konečná Kristýna – Protestantský chorál v klávesové literatuře od roku 1517 do roku 1685
- BcA. Dvořák Filip – Rukověť cembalistova pro zdárnou údržbu a běžné opravy nástroje