Mgr. Jan DAŇHEL
Courses
- Editing: Consultation Workshop 1 (Course guarantor)
- Editing: Consultation Workshop 2 (Course guarantor)
- Editing Practice: 16mm (Course guarantor)
- Editing Workshop 1
- Editing Workshop 4
- Editing Workshop 5
- Editing Workshop 6
- Editing Workshop 7
- Editing Workshop 8
- The Image at Rest, The Image in Motion 1 (Course guarantor)
- The Image at Rest, The Image in Motion 2 (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- BcA. Šenovský Otakar – Úvod do psychologie vizuálního vnímání
- BcA. Vavrečka Ondřej – Bakalářský cyklus Coagula
- MgA. Procházka Jiří – Prolog
- BcA. Brajnik Črt – Vertikalita ve tvorbě Kennetha Angera
- BcA. Hasalík Petr – Řeč filmových snů
- BcA. Čejková Karolína – Cinema of transgression
- BcA. Kashcheev Alexander – Motiv a leitmotiv ve filmu
- BcA. Kozáková Mariana – Transgrese, lišácký moment filmu
- MgA. Kulka Jan – Jevení
- BcA. Brabcová Evženie – Rodinný film a vliv autorského subjektu na jeho možné podoby
- MgA. Krutská Vrbová Kateřina – Dvakrát měř a jednou řež
- BcA. Procházka Jiří – Úzký formát na osm
- BcA. Tesáček Roman – Tatiho univerzum
- BcA. Kulka Jan – Purkyněho kolotoč
- Brothánek Adam – Úvod do narace dokumentárního filmu
- BcA. Ortiz Cordero Edgar Josue – Časová smyčka ve filmech Na Hromnice o den více, Lola běží o život a Uvězněni v čase
- BcA. Walterová Zuzana – Live Cinema a jeho subžánr Filmově-divadelní performance
- BcA. Dulskaia Elvira – Střihová skladba flashbacku v sovětských filmech o Velké vlastenecké válce