doc. MgA. Eva SALZMANNOVÁ
Courses
- Acting 3 (Course guarantor)
- Acting 4 (Course guarantor)
- Acting 7 (Course guarantor)
- Acting 8 (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- MgA. Opršálová Šárka – Emocionální zdroje při hledání hereckých výrazových prostředků
- MgA. Tichý Miloslav – Cesta k herecké pravdě
- MgA. Suchánková Anna – Varianty hereckého uplatnění.
- Dvořák Vojtěch – Vyděděnci - zkoumání podmínek, ve kterých se nacházejí postavy Dímy a Árona a vliv těchto podmínek na jednání postav
- Dyk Vojtěch – Od Holana ke komerci ( srovnání tvůrčích postupů při práci na třech inscenacích-klauzurní práce,divadlo Disk, divadlo Ta Fantastika )
- Zahradnická Lenka – Od osobní nesvobody k herecké tvůrčí svobodě (dialog s knihou Declana Donnellana Herec a jeho cíl)
- MgA. Vaverka Josef – Vztah textu a hereckého gesta, postavy
- MgA. Kaňoková Beáta – Sebevědomí a svoboda v herecké tvorbě
- MgA. Kotrbatá Jana – Herecké prožívání a představování
- MgA. Affašová Sára – Vývoj a změny psychosomatického aparátu a jeho působení na hereckou práci
- MgA. Jindrová Martina – Hledání herecké pravdy
- MgA. Křupková Barbora – Vnější tvar a vnitřní svět postavy
- MgA. Šťastná Anežka – Mezi autenticitou a stylizací
- MgA. Mikeschová Berenika Anna – Chameleon: aneb herec a jeho cesta & proměny herectví
- MgA. Toman Daniel – Hledání vlastní cesty
- Striežencová Vladimíra – Kateřina Ivanovna ( Bratři Karamazovi ) -vnitřní a vnější charakteristika postavy a její herecké zobrazení
- MgA. Josefíková Eva – Herecká postava na divadle a ve filmu/TV - prostředky a proces tvorby
- MgA. Kouklová Nikol – Herec a jeho tělo a význam pohybu jako složky pro postavu.
- MgA. Anděl Matěj – Tvorba herecké postavy (práce v DISKu a profesionálním divadle)
- MgA. Janovičová Kamila – Herec na scéně a před kamerou
- MgA. Poláchová Barbora – Svědomí a stud v dramatickém umění
- MgA. Krchňavý David – Herecká cesta od studia postavy k poznání sebe sama aneb Jak vnímám studium na herecké škole