Radim VALAK
Courses
- Stage setting in the Cinematography 1
- Stage setting in the Cinematography 3
- Visual stylization with reference to 20th century world cinema (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- BcA. Námerová Barbora – Cesty k Mrtvym
- BcA. Maráky Daniel – Poučení z nové česko - slovenské vlny
- BcA. Mielnik Tomasz – Putování a čas. Retrospekce v rukopisu nalezeném v Saragoze.
- BcA. Březina Jan – Aby bylo slyšet ticho, nejprve musí zaznít pořádný hluk /Duchovní dimenze ve filmech Bruna Dumonta
- BcA. Těšitel Jan – Styl Davida Finchera ve třech filmech z devadesátých let
- BcA. Volek Jiří – Nebeské dny Terrence Malicka
- BcA. Pavlíček Tomáš – Jean-Pierre Melville - Nad a pod
- BcA. Kristóf György – Krajina jako narativní prvek ve filmové moderně
- MgA. Mielnik Tomasz – Vnitřní krajina?
- MgA.BcA. Šmíd Jakub – Režijní styl Roberta Altmana ve druhé polovině sedmdesátých let
- MgA. Těšitel Jan – Styl filmů Davida FIinchera
- MgA. Pavlíček Tomáš – Sidney Lumet - Téma určuje styl
- BcA. Klein Tomáš – Kinematografie Carlose Reygadase v kontextu jeho vzorů: Bressona, Tarkovského a Rosselliniho
- BcA. Vigner David – Filmová výprava a její zakotvení v 60. letech v tvorbě režiséra Karla Kachyni
- MgA. Hrzina Václav – Serge Reggiani, důležitost nenápadnosti
- BcA. Holý Šimon – Pozoruhodné světy Kacuhita Išiiho
- BcA. Pavlík Jan Karel – Filmy Kennetha Angera jako rituály vzdoru
- BcA. Jeřábek Martin – Destrukturace divákova hlediska
- BcA. Komárek Vojtěch – Udržitelnost a vývoj režijního stylu- Na příkladu tvorby Quentina Tarantina