prof. Mgr. Jakub KUDLÁČ
Courses
- Bachelor Thesis Seminar
- Compositional techniques for sound designers 1 (Course guarantor)
- Compositional Techniques for Sound Designers 2 (Course guarantor)
- Consulting creative activity 1
- Consulting creative activity 2
- Diploma Seminar 1 (Course guarantor)
- Diploma Seminar 2 (Course guarantor)
- Film and Life 1 (Course guarantor)
- Film and Life 2 (Course guarantor)
- Film Music and Sound Seminar 1
- Film music and sound seminar 2 (Course guarantor)
- Film Music and Sound Seminar 2 (Course guarantor)
- Listening Analysis 1
- Listening Analysis 2
- Listening Analysis 3
- Listening Analysis 4
- Mentoring and on-going work 3 (Course guarantor)
- Mentoring in Artistic Research 1
- Practical Music Skills 1 (Course guarantor)
- Practical Music Skills 2 (Course guarantor)
- Research on institutional practice (Course guarantor)
- Soundtrack Aesthetics (Course guarantor)
- Soundtrack Aesthetics (Course guarantor)
- Theory of Sound Creation 1 (Course guarantor)
- Theory of Sound Creation 3 (Course guarantor)
- Theory of Sound Production Seminar (Course guarantor)
- Touch the Sound
Diploma thesis led and defended successfully
- Foukal Jan – Ticho v dokumentárním filmu
- BcA. Badhan Nebeská Jitka – Zvukové pojetí divadla ve filmu v Hamletovi Franca Zeffirelliho
- BcA. Knot Adalbert-Vojtěch – Theremin a emoce ve filmu
- BcA. Levý Adam – Horor a postupy zvukové dramaturgie pracující s emocí strachu
- MgA. Hilčanský Peter – Definovanie postáv zvukom.
- MgA. Richtr Jan – Čas a zvuk ve filmu
- BcA. Lapčík Radim – Mít uši k vidění
- BcA. Marinová Viera – Vplyv hudby na emocionálne a kognitívne vnímanie diváka a jej využitie vo filmovej narácií
- BcA. Černohorský Ondřej – Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche
- MgA. Voneš Adam – Gramofonová deska
- BcA. Bieliński Bartłomiej – Filmová hudba Ennia Morriconeho a její dramaturgická úloha ve westernových filmech Sergia Leoneho
- MgA. Kuhn Martin – Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
- BcA. Kocáb Michael – Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
- BcA. Karaka Yury – Nezávislá hudební tvorba ve filmu
- MgA. Levý Adam – Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu
- MgA. Nižník Jiří – Jóhann Jóhannsson
- BcA. Paulík Vít – Nové možnosti hudební exprese skrze elektronickou kompozici:
- BcA. Šolaja Nikola – Diverzita funkcí hudby ve filmové trilogii Pán prstenů
- BcA. Jiřička Tomáš – Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
- MgA. Blabla Kryštof – Zvuková estetika ve tvorbě P. T. Andersona
- MgA. Herrmann Šimon – Dronová hudba a její využití ve filmové tvorbě
- MgA. Kolářová Anna – Píseň ve filmu: hudební svět „coming-of-age” příběhů
- MgA. Jesenská Anna – Záměrná nesrozumitelnost mluveného slova jako výrazový prostředek v hraném filmu
- BcA. Atcheson Nicolas Henry – Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
- BcA. Blabla Kryštof – Znaková funkce zvuku jako princip zvukové tvorby
- MgA. Dolejší Dominik – Hudební kontrapunkt ve filmu
- MgA. Lapčík Radim – Z doslechu, nebo na vlastní uši?