Herní engine 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312HE2 zápočet 3 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra herního designu

Obsah

Architektura projektu, komunikace mezi komponentami

Audio, propojení s programem FMOD v návaznosti na předmět Zvuková tvorba

Práce s kamerou, izometrické vs. perspektivní zobrazení, Cinemachine

Specifika mobilního vývoje

Optimalizace, profiler, debugger

Animace, světlo

Tilemapy, SpriteShape

Scriptable objects, coroutines, events

navigation a pathfinding, základní AI

Uživatelské rozhraní (UI), Canvas, RectTransform, lokalizace

Save system

Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech

Výsledky učení

Cílem předmětu je rozšířit technologické dovednosti studentů pro tvorbu her. Studenti se naučí, jak v herním enginu (v našem případě Unity) samostatně vytvořit pokročilejší herní prototyp. Studenti budou v rámci semináře rozšiřovat funkčnost projektu z předmětu Herní engine 1 ale především již pracovat na svém klauzurním díle. V rámci předmětu se studenti seznámí s níže uvedenými tématy s přihlédnutím k jejich vlastním dovednostem a práci na klauzurním díle.

Předpoklady a další požadavky

Absolvování předmětu 312HE1 - Herní engine 1

Literatura

Online zdroje pro samostudium: Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn

Hodnoticí metody a kritéria

Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů