Herní engine 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 312HE2 | zápočet | 3 | 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
Architektura projektu, komunikace mezi komponentami
Audio, propojení s programem FMOD v návaznosti na předmět Zvuková tvorba
Práce s kamerou, izometrické vs. perspektivní zobrazení, Cinemachine
Specifika mobilního vývoje
Optimalizace, profiler, debugger
Animace, světlo
Tilemapy, SpriteShape
Scriptable objects, coroutines, events
navigation a pathfinding, základní AI
Uživatelské rozhraní (UI), Canvas, RectTransform, lokalizace
Save system
Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech
Výsledky učení
Cílem předmětu je rozšířit technologické dovednosti studentů pro tvorbu her. Studenti se naučí, jak v herním enginu (v našem případě Unity) samostatně vytvořit pokročilejší herní prototyp. Studenti budou v rámci semináře rozšiřovat funkčnost projektu z předmětu Herní engine 1 ale především již pracovat na svém klauzurním díle. V rámci předmětu se studenti seznámí s níže uvedenými tématy s přihlédnutím k jejich vlastním dovednostem a práci na klauzurním díle.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312HE1 - Herní engine 1
Literatura
Online zdroje pro samostudium: Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr_2025 (Povinné předměty)