Herní engine 3

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
312HE3 zápočet 3 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra herního designu

Obsah

Vybrané semináře budou věnovány společným konzultacím obecných problémů, které studenti řeší. Pro předložený problém se studenti pokusí společnou debatou navrhnout řešení a, bude-li to možné, společně vyzkoušet implementaci.

V rámci předmětu se studenti seznámí s těmito tématy:

•Lokální multiplayer

•Pokročilejší skriptování

•Pokročilejší navigation a pathfinding, základní AI

•Uživatelské rozhraní (UI), Canvas, RectTransform

•Particles

•Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech

Výsledky učení

Cílem předmětu je naučit studenty tvořit pokročilejší herní prototyp v běžném herním enginu a samostatně v něm implementovat zvolené funkce. Za vedení pedagoga studenti připravují technické řešení své absolventské hry a začleňují vybrané funkcionality.

V rámci předmětu se studenti seznámí také s tématy z předmětu Herní engine 2 více do hloubky.

Předpoklady a další požadavky

Absolvování předmětu 312HE2 - Herní engine 2

Literatura

Online zdroje pro samostudium:

●Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn

Hodnoticí metody a kritéria

Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů