Herní engine 3
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 312HE3 | zápočet | 3 | 3 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 44 až 59 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra herního designu
Obsah
Vybrané semináře budou věnovány společným konzultacím obecných problémů, které studenti řeší. Pro předložený problém se studenti pokusí společnou debatou navrhnout řešení a, bude-li to možné, společně vyzkoušet implementaci.
V rámci předmětu se studenti seznámí s těmito tématy:
•Lokální multiplayer
•Pokročilejší skriptování
•Pokročilejší navigation a pathfinding, základní AI
•Uživatelské rozhraní (UI), Canvas, RectTransform
•Particles
•Konzultace a řešení problémů ve vlastních projektech
Výsledky učení
Cílem předmětu je naučit studenty tvořit pokročilejší herní prototyp v běžném herním enginu a samostatně v něm implementovat zvolené funkce. Za vedení pedagoga studenti připravují technické řešení své absolventské hry a začleňují vybrané funkcionality.
V rámci předmětu se studenti seznámí také s tématy z předmětu Herní engine 2 více do hloubky.
Předpoklady a další požadavky
Absolvování předmětu 312HE2 - Herní engine 2
Literatura
Online zdroje pro samostudium:
●Vzdělávací portál Unity: https://unity3d.com/learn
Hodnoticí metody a kritéria
Docházka na semináře (alespoň 80%) nebo perfektní samostatné vypracování projektu dle zadání.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Herní design - magistr_2025 (Povinné předměty)