doc. Mgr. Tomáš POSPISZYL, Ph.D.
Předměty
Vedené obhájené VŠKP
- MgA. Ryška Pavel Ph.D. – Pestrý svět komiksu a jiné obrazy sekvenčního umění
- Hladký Filip – Fotografie a paměť - Karel Absolon
- Tuček Viktor – Vztah současné fotografie a grafického designu
- BcA. Babuščák Ladislav – EMPIRE
- Mlynarič Martin – Pornografické prvky v zobrazení lidské nahoty v tvorbě Nobuyoshi Araki, Robert Mapplethorpe a Jeff Koons
- MgA. Kaya Akile Nazli – Užití animace v dokumentu
- BcA.MgA. Babuščák Ladislav – Light Into The Flesh / Flesh Into The Light
- BcA. Pešek Kryštof – Hollis Frampton
- BcA. Doležálková Klára – Death Note - Analýza jednotlivých výstupních médií
- Kolářová Dana – Bulvární fotografie
- BcA. Samohel Ondřej – Demoscéna
- BcA. Turner Vladimír – Neoficiální umění ve veřejném prostoru na českém území
- BcA. Dvořák Max – Vnitřní prostor umění
- MgA. Vlach Jiří Ph.D. – Televize na internetu
- BcA. Machajová Dana – Subjekt-Autor-Autoportrét
- BcA. Komínková Lenka – Genderové prvky a sexismus v reklamě
- BcA. Adámek Matěj – Paul Graham
- MgA. Pešek Kryštof – Processing 1.0
- MgA. Moralesová Alexandra – Experimentální film v Buenos Aires po roce 2001
- BcA. Břicháčková Klára – Anthony McCall
- BcA. Kotová Monika – Vlog, nový formát videa na internetu
- MgA. Stejskalová Bára Anna – Animace a Virtuální Realita
- BcA. Ivanov Nikola – 63/66: JFK, Zvětšenina, technický obraz, smrt, fetiš a paranoia
- BcA. Petříková Lea – Leonora Carringtonová a její pohyblivé obrazy
- MgA. Hlaváčková Hedvika – Jonas Mekas
- BcA. Hlinková Veronika – Tendence vyprázdněné narace v díle Carlose Reygadase v kontextu postupů současné kinematografie
- BcA. Guhová Vendula – Jídlo jako zprostředkovatel významů v konceptuálním umění
- MgA. Maštera Jan – Psychokinetika fotografického obrazu
- BcA. Fekete František – Askeze v akčním umění
- BcA. Dernerová Dora – Estetické principy v nekomerční reklamě
- BcA. Stejskalová Bára Anna – ASMR