205DES1 |
Dětská scéna 1 Jaroslav PROVAZNÍK
|
|
|
|
Z |
3 |
50/S |
Zapsat |
205DSV1 |
Dětská slovesná tvořivost - kurz 1 Irina ULRYCHOVÁ
|
Z |
2 |
15/S |
|
|
|
Zapsat |
205DSV2 |
Dětská slovesná tvořivost - kurz 2 Irina ULRYCHOVÁ
|
|
|
|
Z |
2 |
15/S |
Zapsat |
205DAS1 |
Divadelně antropologický seminář 1 Jana PILÁTOVÁ
|
Z |
1 |
36/S |
|
|
|
Zapsat |
205DAS2 |
Divadelně antropologický seminář 2 Jana PILÁTOVÁ
|
|
|
|
ZK |
3 |
45/S |
Zapsat |
205DPE1 |
Divadlo pro děti 1 Eva MACHKOVÁ
|
Z |
3 |
10/S |
|
|
|
Zapsat |
205DPE2 |
Divadlo pro děti 2 Eva MACHKOVÁ
|
|
|
|
ZK |
5 |
10/S |
Zapsat |
205DVD1 |
Dramatická výchova ve škole 1 Jaroslav PROVAZNÍK
|
|
|
|
Z |
3 |
50/S |
Zapsat |
205HV10 |
Hlasová výchova - individuálně 10 Ivana VOSTÁRKOVÁ
|
|
|
|
Z |
1 |
|
Zapsat |
205HV7 |
Hlasová výchova - individuálně 7 Ivana VOSTÁRKOVÁ
|
Z |
1 |
|
|
|
|
Zapsat |
205HV8 |
Hlasová výchova - individuálně 8 Ivana VOSTÁRKOVÁ
|
|
|
|
Z |
1 |
|
Zapsat |
205HV9 |
Hlasová výchova - individuálně 9 Ivana VOSTÁRKOVÁ
|
Z |
1 |
|
|
|
|
Zapsat |
205IKR1 |
Integrační kreativní dílna: Handicap a krize jako výzva k tvořivosti 1 Jana PILÁTOVÁ
|
Z |
1 |
30/S |
|
|
|
Zapsat |
205IKR2 |
Integrační kreativní dílna: Handicap a krize jako výzva k tvořivosti 2 Jana PILÁTOVÁ
|
|
|
|
ZK |
3 |
30/S |
Zapsat |
205KDP1 |
Kritika dětského divadla a přednesu - kurz 1 Jaroslav PROVAZNÍK
|
Z |
3 |
15/S |
|
|
|
Zapsat |
205KDP2 |
Kritika dětského divadla a přednesu - kurz 2 Jaroslav PROVAZNÍK
|
|
|
|
ZK |
5 |
15/S |
Zapsat |
205LTC1 |
Loutkářské techniky - kurz 1 Karel VOSTÁREK
|
Z |
1 |
20/S |
|
|
|
Zapsat |
205LTC2 |
Loutkářské techniky - kurz 2 Karel VOSTÁREK
|
|
|
|
Z |
1 |
20/S |
Zapsat |
205PAN1 |
Pantomima 1 Michal HECHT
|
Z |
1 |
20/S |
|
|
|
Zapsat |
205PAN2 |
Pantomima 2 Michal HECHT
|
|
|
|
Z |
1 |
20/S |
Zapsat |
205PRM1 |
Práce s maskou - kurz 1 Karel VOSTÁREK
|
Z |
1 |
20/S |
|
|
|
Zapsat |
205PRM2 |
Práce s maskou - kurz 2 Karel VOSTÁREK
|
|
|
|
Z |
1 |
20/S |
Zapsat |
205PVP1 |
Prostorové vztahy v historii pražské kotliny - kurz 1 Karel VOSTÁREK
|
Z |
1 |
10/S |
|
|
|
Zapsat |
205PVP2 |
Prostorové vztahy v historii pražské kotliny - kurz 2 Karel VOSTÁREK
|
|
|
|
Z |
1 |
10/S |
Zapsat |
205PAP1 |
Předmět a prostor - kurz 1 Karel VOSTÁREK
|
Z |
1 |
10/S |
|
|
|
Zapsat |
205PAP2 |
Předmět a prostor - kurz 2 Karel VOSTÁREK
|
|
|
|
Z |
1 |
10/S |
Zapsat |
205PRK1 |
Přednes - kurz 1
|
ZK |
2 |
15/S |
|
|
|
Zapsat |
205PRK2 |
Přednes - kurz 2
|
|
|
|
ZK |
3 |
15/S |
Zapsat |
205SPO1 |
Světlo v prostoru - kurz 1 Karel VOSTÁREK
|
Z |
1 |
10/S |
|
|
|
Zapsat |
205SPO2 |
Světlo v prostoru - kurz 2 Karel VOSTÁREK
|
|
|
|
Z |
1 |
10/S |
Zapsat |
205TLU1 |
Technologie loutek - kurz 1 Karel VOSTÁREK
|
Z |
1 |
10/S |
|
|
|
Zapsat |
205TLU2 |
Technologie loutek - kurz 2 Karel VOSTÁREK
|
|
|
|
Z |
1 |
10/S |
Zapsat |
205TGP1 |
"Theatre games" a jejich pedagogicko-psycholog. aspekty - kurz 1 Hana KASÍKOVÁ
|
Z |
2 |
10/S |
|
|
|
Zapsat |
205TGP2 |
"Theatre games" a jejich pedagogicko-psycholog. aspekty - kurz 2 Hana KASÍKOVÁ
|
|
|
|
Z |
2 |
10/S |
Zapsat |
205VPD1 |
Volba předlohy pro DV a DD - kurz 1 Eva MACHKOVÁ
|
Z |
3 |
20/S |
|
|
|
Zapsat |
205VPD2 |
Volba předlohy pro DV a DD - kurz 2 Eva MACHKOVÁ
|
|
|
|
ZK |
5 |
20/S |
Zapsat |