Volitelné předměty pro obor Cembalo (Mg) - výběr
Kód | Název předmětu | Jazyk výuky | ZIMNÍ SEMESTR | LETNÍ SEMESTR | |||||
Vyučující | zakončení | kredity | rozsah | zakončení | kredity | rozsah | |||
108KTI1 | Komunikační techniky pro interpretační obory 1 Noemi ZÁRUBOVÁ-PFEFFERMANNOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108KTI2 | Komunikační techniky pro interpretační obory 2 Noemi ZÁRUBOVÁ-PFEFFERMANNOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104MCE1 | Metodika cembala 1 Giedre MRÁZKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104MCE2 | Metodika cembala 2 Giedre MRÁZKOVÁ
|
česky | ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104MK1 | Metodika klavírní hry (obor varhany) 1 Alena VLASÁKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104MK2 | Metodika klavírní hry (obor varhany) 2 Alena VLASÁKOVÁ
|
česky | ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104OVA3 | Obligátní varhany 3 Jaroslav TŮMA, Pavel ČERNÝ
|
česky | Z | 1 | 1/T | Zapsat | |||
104OVA4 | Obligátní varhany 4 Jaroslav TŮMA, Pavel ČERNÝ
|
česky | ZK | 1 | 1/T | Zapsat | |||
108PED1 | Pedagogika 1 Bojana KLJUNIČ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PED2 | Pedagogika 2 Bojana KLJUNIČ
|
česky | ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PHT1 | Proseminář hudební teorie 1 Jaromír HAVLÍK, Vladimír TICHÝ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PHT2 | Proseminář hudební teorie 2 Jaromír HAVLÍK
|
česky | ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PSY1 | Psychologie 1 Jana HORÁČKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
108PSY2 | Psychologie 2 Jana HORÁČKOVÁ
|
česky | ZK | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104VPC1 | Vyučovatelská praxe cembala 1 Giedre MRÁZKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104VPC2 | Vyučovatelská praxe cembala 2 Giedre MRÁZKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104VPA1 | Vyučovatelská praxe klavíru (obor cembalo) 1 Giedre MRÁZKOVÁ, Peter TOPERCZER (HAMU, Praha 1, Malostranské nám. 13), Alena VLASÁKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat | |||
104VPA2 | Vyučovatelská praxe klavíru (obor cembalo) 2 Giedre MRÁZKOVÁ, Peter TOPERCZER (HAMU, Praha 1, Malostranské nám. 13), Alena VLASÁKOVÁ
|
česky | Z | 1 | 2/T | Zapsat |