prof. MgA. Karel MAKONJ
- Email:
- karel.makonj@damu.cz
- Předměty:
-
- Alternativy 21 1 (garant předmětu)
- Alternativy 21 2 (garant předmětu)
- Alternativy světového divadla 20. a 21. století 1 (garant předmětu)
- Alternativy světového divadla 20. a 21. století 2 (garant předmětu)
- Antropologie prostoru 1 (garant předmětu)
- Antropologie prostoru 2 (garant předmětu)
- Dějiny loutkového divadla v kontextech a vývojových souvislostech 1 (garant předmětu)
- Dějiny loutkového divadla v kontextech a vývojových souvislostech 2 (garant předmětu)
- Dějiny scénografie 1 (garant předmětu)
- Dějiny scénografie 2 (garant předmětu)
- Doktorský seminář 1 (garant předmětu)
- Dramaturgická tvorba 1 (garant předmětu)
- Dramaturgická tvorba 2 (garant předmětu)
- Dramaturgicko-režijní možnosti v netradičních prostorech 1 (garant předmětu)
- Dramaturgicko-režijní možnosti v netradičních prostorech 2 (garant předmětu)
- Herecká tvorba 7
- Herecká tvorba 8
- Inscenační praxe 5 (garant předmětu)
- Inscenační praxe 6 (garant předmětu)
- Inscenační praxe 6 (garant předmětu)
- Inscenační praxe 7 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 10 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 3 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 4 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 5 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 6 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 7 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 7
- Inscenační tvorba 8 (garant předmětu)
- Inscenační tvorba 8
- Inscenační tvorba 9 (garant předmětu)
- Konceptuální tvorba 1 (garant předmětu)
- Konceptuální tvorba 2 (garant předmětu)
- Kreativní výzkum interakce komponentů (garant předmětu)
- Kritický seminář 1 (garant předmětu)
- Kritický seminář 2 (garant předmětu)
- Kritický seminář 4 (garant předmětu)
- Kritický seminář 5 (garant předmětu)
- Kritický seminář 6 (garant předmětu)
- Kritický seminář 7 (garant předmětu)
- Loutkovost a loutkovitost 1 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 1 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 2 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 3 (garant předmětu)
- Moderní divadlo a jeho dvojník 4 (garant předmětu)
- Odborná stáž mimo fakultu (garant předmětu)
- Pedagogické působení 1 (garant předmětu)
- Performerství 1 (garant předmětu)
- Performerství 2 (garant předmětu)
- Plenér 1 (garant předmětu)
- Plenér 2 (garant předmětu)
- Projektová tvorba 1 (garant předmětu)
- Projektová tvorba 2 (garant předmětu)
- Prostor - hmota - komunikace 1 (garant předmětu)
- Prostor - hmota - komunikace 2 (garant předmětu)
- Psychosomatika 1 (garant předmětu)
- Psychosomatika 2 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 3 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 4 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 5 (garant předmětu)
- Režijní a dramaturgická tvorba 6 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 1 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 10 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 2 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 2 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 7 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 8 (garant předmětu)
- Režijní tvorba 9 (garant předmětu)
- Scénografické možnosti v netradičních prostorech 1 (garant předmětu)
- Scénografické možnosti v netradičních prostorech 2 (garant předmětu)
- Seminář teorie a historie dramatických umění včetně ALD 1 (garant předmětu)
- Seminář teorie a historie dramatických umění včetně ALD 2 (garant předmětu)
- Složky divadelního díla 1 (garant předmětu)
- Složky divadelního díla 2 (garant předmětu)
- Složky divadelního díla 3 (garant předmětu)
- Složky divadelního díla 4 (garant předmětu)
- Současné podoby alternativního divadla 1 (garant předmětu)
- Současné podoby alternativního divadla 2 (garant předmětu)
- Specifika loutkového divadla 1 (garant předmětu)
- Tělo v historii 1 (garant předmětu)
- Tělo v historii 2 (garant předmětu)
- Úvod do estetiky loutkového divadla 1 (garant předmětu)
- Úvod do estetiky loutkového divadla 2 (garant předmětu)
- Základy antropologie-kulturní epochy (v evropském myšlení) 1 (garant předmětu)
- Základy antropologie-kulturní epochy (v evropském myšlení) 2 (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- MgA. Adámek Jiří Ph.D. – Divadlo jako hudba
- Chvalovský Jiří – Karagöz a Hacivat
- Iurcu Ion – Techniky loutkářských inscenací na přelomu tisíciletí
- Jiráček Václav – Fotbal versus divadlo
- Khomová Veronika – Od Shakespeara ke kašpárkovi
- Nováková Kristýna – Herecká práce ve filmu a v divadle
- Pomoriški Tamara – Inspirační zdroje mé divadelní optiky
- Venclová Miroslava – Divadlo jednoho Edy
- Matějová Kristýna – Stylizované herectví
- BcA. Bayerová Marie – Metoda Jacques Lecoq a Divadelní škola Vendelína Budila
- MgA. Vejražka Jan – Jsem už herec ?
- MgA. Kubák Ivo Kristián – Česká divadelní postmoderna a tvorba Jiřího Havelky
- MgA. Bouzek Lukáš – Skupinová dynamika hereckého kolektivu při tvorbě inscenace