106DPKR1 |
Didaktika/Vyučovatelská praxe klarinetu 1
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106DPKR2 |
Didaktika/Vyučovatelská praxe klarinetu 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
1/T |
Zapsat |
106BKR1 |
Hra na basklarinet 1
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106BKR2 |
Hra na basklarinet 2
|
česky |
|
|
|
Z |
1 |
1/T |
Zapsat |
106BKR3 |
Hra na basklarinet 3
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106BKR4 |
Hra na basklarinet 4
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
1/T |
Zapsat |
106KRE1 |
Hra na klarinet in Es 1
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106KRE2 |
Hra na klarinet in Es 2
|
česky |
|
|
|
Z |
1 |
1/T |
Zapsat |
106KRE3 |
Hra na klarinet in Es 3
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106KRE4 |
Hra na klarinet in Es 4
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
1/T |
Zapsat |
106SX1 |
Hra na saxofon 1
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106SX2 |
Hra na saxofon 2
|
česky |
|
|
|
Z |
1 |
1/T |
Zapsat |
106SX3 |
Hra na saxofon 3
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106SX4 |
Hra na saxofon 4
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
1/T |
Zapsat |
101ISH1 |
Interpretace soudobé hudby 1
|
česky |
Z |
1 |
12/S |
|
|
|
Zapsat |
101ISH2 |
Interpretace soudobé hudby 2
|
česky |
|
|
|
Z |
1 |
12/S |
Zapsat |
108PED1 |
Pedagogika 1
|
česky |
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
Zapsat |
108PED2 |
Pedagogika 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
2/T |
Zapsat |
108PSY1 |
Psychologie 1
|
česky |
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
Zapsat |
108PSY2 |
Psychologie 2
|
česky |
|
|
|
ZK |
1 |
2/T |
Zapsat |
108TI1 |
Teorie interpretace 1
|
|
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
Zapsat |
108TI2 |
Teorie interpretace 2
|
|
|
|
|
ZK |
1 |
2/T |
Zapsat |
106UP7 |
Úprava plátků 7
|
česky |
Z |
1 |
1/T |
|
|
|
Zapsat |
106UP8 |
Úprava plátků 8
|
česky |
|
|
|
Z |
1 |
1/T |
Zapsat |
171UAH |
Úvod do akustiky pro hudebníky
|
česky |
|
|
|
ZK |
2 |
2/T |
Zapsat |
101UHK1 |
Úvod do hudební kompozice 1
|
|
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
Zapsat |
101UHK2 |
Úvod do hudební kompozice 2
|
|
|
|
|
Z |
1 |
2/T |
Zapsat |
101UHK3 |
Úvod do hudební kompozice 3
|
|
Z |
1 |
2/T |
|
|
|
Zapsat |
101UHK4 |
Úvod do hudební kompozice 4
|
|
|
|
|
Z |
1 |
2/T |
Zapsat |