prof. Mgr. Jiří MYSLÍK
- Email:
- jiri.myslik@famu.cz
- Předměty:
-
- Colorimetry Excercise
- Digitální restaurování českého kinematografického díla - cvičení. (garant předmětu)
- Exponometry Excercise (garant předmětu)
- Exponometry Excercise 1 (garant předmětu)
- Exponometry Excercise 2 (garant předmětu)
- Exponometry Workshop (garant předmětu)
- Filmová technika a technologie (garant předmětu)
- Hudebně dramatická etuda (garant předmětu)
- Kamera v dokumentárním filmu 3 (garant předmětu)
- Kamera v dokumentárním filmu 4 (garant předmětu)
- Karlův most (garant předmětu)
- Komisionální zkouška z techniky a technologie (garant předmětu)
- Komprese obrazu (garant předmětu)
- Letopis
- Obrazová etuda 3-5 minut (garant předmětu)
- Obrazové senzory a displeje (garant předmětu)
- Opera a tanec v kinematografii (garant předmětu)
- Pedagogická asistence 1 (garant předmětu)
- Pedagogická asistence 3 (garant předmětu)
- Pedagogická praxe 1 (garant předmětu)
- Pedagogická praxe 2 (garant předmětu)
- Praktika oboru kamera (garant předmětu)
- Restaurování a prezentace kinematografických děl v čase jejich digitalizace I.
- Stáž na odborném pracovišti (garant předmětu)
- TCH - početní (garant předmětu)
- Umělecká nebo publikační činnost 1 (garant předmětu)
- Základy kameramanské praxe (garant předmětu)
- Základy kameramanské praxe 1 (garant předmětu)
- Základy kameramanské praxe 2 (garant předmětu)
- Základy kamery (garant předmětu)
- Závěrečná zkouška z techniky a technologie (garant předmětu)
- Záznam koncertu klasické hudby (garant předmětu)
- Živý koncert - seminář (garant předmětu)
- Vedené obhájené VŠKP:
-
- Halousek Jakub – Filmové kamery, historie a současnost
- BcA. Ptáčník Jaroslav – Korekce obrazu - primární a postprodukční
- BcA. Stretti Adam – Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředek
- BcA. Tichovský Martin – 3 D kinematografie v kameramanské praxi
- Černý Michal – Digitální kamera RED ONE a problematika digitálních snímacích formátů
- BcA. Moulis Ladislav – 3 D snímání a vjem virtuálního prostoru při projekci
- BcA. Adam Daniel – Zdroje světla a jejich využití v kameramanské praxi
- BcA. Votýpka Vojtěch – Digitální kino a DCP
- BcA. Vlnas Jan – Současné kamery v digitální kinematografii
- BcA. Todorov Simon – Technické prostředky stylizace obrazu