English versionEnglish version
Loading...
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

prof. Giedre MRÁZKOVÁ

Email:
giedre.mrazkova@hamu.cz
Předměty:
Vedené obhájené VŠKP:
  • Němcová Marta – Historie cembala v Čechách ve 20. století
  • Šlechtová Jitka – C.Ph.E.Bach: Württembergské sonáty a jejich interpretační problémy
  • MgA. Keglerová Edita Ph.D. – Koncertní tvorba J. A. Bendy (se zaměřením na cembalové koncerty)
  • BcA. Bublová Eva – Význam názvosloví a názvů cembalových skladeb francouzských clavecinistů
  • BcA. Bublová Eva – Koncert
  • MgA. Kadlecová Daniela – Problematika interpretace klavírního díla Jana Pieterszoona Sweelincka
  • MgA. Kadlecová Daniela – Koncert
  • BcA. Dlabačová Olga – Teoretické prameny se zaměřením na metodiku hry na cembalo
  • MgA. Němcová Marta – Strategie přípravy koncertního vystoupení (Vybrané psycho-fyziologické aspekty instrumentálního cvičení jako náměty k hledání a vytváření individ. učeb. stylu)
  • BcA. Čechová Markéta – Markéta Čechová Bakalářský koncert
  • BcA. Čechová Markéta – Historický vývoj kadence se zaměřením na barokní klávesovou tvorbu
  • MgA. Skalická Štěpánka – Skalická Štěpánka: Magisterský koncert
  • MgA. Nováková Denisa – Nováková Denisa: Magisterský koncert
  • MgA. Waldaufová Marie – Waldaufová Marie: Magisterský koncert
  • BcA. Dlabačová Olga – Historické interpretačně-metodické prameny pro cembalo 18. století
  • BcA. Dlabačová Olga – Olga Dlabačová: Magisterský koncert
  • BcA. Žďárská Petra – Diminuce v klávesové literatuře 16. a 17. století
  • BcA. Žďárská Petra – Petra Žďárská: Bakalářský koncert
  • BcA. Martínková Denisa – Stylové rozdíly mezi fr. a it. klavírní hudbou 17. - 18. století
  • BcA. Martínková Denisa – Martínková Denisa - Bakalářský koncert
  • BcA.MgA. Čechová Markéta – Modelové situace a ornamentální kontrapunkt v Dobře temperovaném klavíru I. J. S. Bacha
  • BcA.MgA. Čechová Markéta – Čechová Markéta: Magisterský koncert
  • BcA. Waldaufová Marie DiS – Sarabanda jako tanec v barokní cembalové literatuře (se zaměřením na francouzské suity J. S. Bacha)
  • BcA. Waldaufová Marie DiS – Marie Waldaufová: Bakalářský koncert
  • BcA.MgA. Žďárská Petra – Výuka hry na cembalo v současnosti
  • BcA.MgA. Žďárská Petra – Žďárská Petra: Magisterský koncert
  • BcA Žáková Lucie – Hudební tradice rodu Couperinů (s důrazem na interpretační zvláštnosti v cembalové tvorbě+)
  • BcA Žáková Lucie – Žáková Lucie: Bakalářský koncert
  • MgA. Waldaufová Marie – Tanec jako hudební forma ve francouzských suitách J. S Bacha
  • MgA. Nováková Denisa – Cembalo - generálbasový a obligátní nástroj v komorní hudbě J. S. Bacha (se zaměřením na sonáty pro housle a cembalo)
  • BcA. Konečná Kristýna – Duchovní nápěvy a jejich zpracování v cembalové literatuře
  • MgA. Žáková Lucie – Význam českých skladatelů 2. poloviny 18. století
  • MgA. Žáková Lucie – Žáková Lucie: Magisterský koncert
  • BcA. Konečná Kristýna – Konečná Kristýna: Bakalářský koncert
  • BcA. Bernovský Ondřej – Vznik a vývoj italské toccaty v baroku
  • BcA. Bernovský Ondřej – Bernovský Ondřej: Bakalářský koncert
  • BcA. Kubátová Jarmila – Kubátová Jarmila: Bakalářský koncert
Platnost dat k 7. 7. 2016