Česká verzeČeská verze
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

MgA. Robert SMOLÍK

Email:
robert.smolik@damu.cz
Courses:
Diploma thesis led and defended successfully:
  • BcA. Hudcová Jitka – Vstup interaktivní projekce do současné scénografie.
  • BcA. Conti Padao Světlana – Objekt v subjektu.
  • BcA.MgA. Špalová Jana – Lidová dřevěná hračka a její avantgardní obdoby z 1.pooviny 20.století jako zdroj inspirace
  • BcA. Ráčková Karolína – Recyklace a autenticita materiálu v divadle
  • MgA. Czech Karel – Loutka ve filmu.
  • BcA. Svobodová Veronika – Od Junony k Sekvenci 02
  • MgA. Krtičková Anna – Chudoba v divadle.
  • BcA. Bartůňková Tereza – Ilustrace x jeviště
  • BcA. Brejcha Jan – Maska ve výtvarném divadle
  • BcA. Pospíšilová Jitka – Scénografie jako organizace prostoru
  • BcA. Svobodová Barbora – Stylizace versus autenticita, scénografie v nedivadelním prostoru
  • BcA. Wildtová Lucie – Loutka na okraji figurální kinetické plastiky
  • Bc.MgA. Lovrič Sara – Illusion in Puppet Theatre
  • BcA. Zika Mikoláš – Loutky v současnosti
  • MgA. Kratochvíl Jindřich – Porovnání role a úlohy scénografa na jevištích ochotnických scén a nezávislých projektů v době ekonomické krize
  • MgA. Hernández Díaz Fortuna Eugenia – Jelen a stvoření světa
  • MgA. Pospíšilová Jitka – Scénografie jako organizace prostoru O2
  • MgA. Burdová Barbora – Okrajové hudební subkultury a s nimi spojená estetika jako výchozí bod pro tvorbu autorského představení
  • BcA. Migač Dominik – Loutky na pokraji viditelnosti
  • BcA. Fleková Klára – Fragmenty všednosti zkoumané z pohledu scénografie a zvuku
  • BcA. Hásková Marie – Zobrazení smrti v evropském loutkovém divadle v posledních padesátu letech
  • BcA. Kalivodová Anežka – Využití zvířecí masky v tanečním divadle
  • BcA. Rajnišová Natálie – Využití analogového obrazu v divadle
  • MgA. Bartůňková Tereza – Kresba + jeviště
  • BcA. Králíková Františka – Současné postavení scénografa v Devising theatre
  • MgA. Brejcha Jan – Jeden nebo dva scénografové
  • MgA. Švédová Michaela – Zvuk jako výrazový prostředek herce
Generated on 2017-07-03