Česká verzeČeská verze
ACADEMY OF PERFORMING ARTS IN PRAGUE

Mgr. Jiří DUFEK

Email:
jiri.dufek@famu.cz
Courses:
Diploma thesis led and defended successfully:
  • Mikulková Anna – Filmy s tematickou poruchy příjmu potravy
  • Mikulková Anna – Bakalářský scénář: Režná nit
  • Nowak Agata – Tvorba polské režiséra Felikse Falka
  • Nowak Agata – Bakalářský filmový scénář: Kitka
  • Höschl Patrik – Bakalářský filmový scénář: Propuštění
  • BcA. Hořava Tomáš – Fenomén "Král Šumavy" a ideologie (ve) filmu
  • Borecká Kateřina – Undergroundový komiks a jeho filmová zpracování
  • Borecká Kateřina – Bakalářský filmový scénář: Odrazy zvuků
  • Kozák Roman – Filmová cesta Igora Chauna
  • Soukupová Petra – Vladimír Michálek: Vývoj režiséra
  • Holeček Tomáš – Beze stopy
  • Sláma David – Přítomnost
  • BcA. Hájek Bruno – Svět mrtvých George A. Romera
  • BcA. Hruška Tomáš – Wes Anderson jako součást dnešní popkultury
  • BcA. Hakl Vilém – Uran
  • MgA. Hulík Štěpán – Scénář: Jan Procházka
  • BcA. Titka Štefan – Oranžový pokoj
  • Mikulková Anna – Rodina
  • BcA. Žváček Jaroslav – Způsob realizace scénáře u bratří Coenů
  • BcA. Pařízková Tereza – Chantal Akerman
  • Provazník Ondřej – Scénář - text, který neexistuje
  • Borecká Kateřina – Dramatické aspekty řeckých mýtů: Médeia
  • Borecká Kateřina – Bolest na hrudníku
  • Šperkerová Magdaléna – Motív cudzinca vo filmovej tvorbe Atoma Egoyana
  • Šperkerová Magdaléna – Pavučiny
  • Mikulková Anna – Téma drog v českém filmu
  • BcA. Titka Štefan – Dexter - nový typ hrdiny
  • BcA. Bernardová Helena – Hrdinové v barvách Zhanga Yimou
  • MgA. Toul Martin – Maska a tvář komedie po italsku
  • Kocábová Natálie – Coppolova cesta ke "Kmotrovi"
  • BcA. Soukupová Irena – Detektivní žánr a budování napětí ve filmech Petra Schulhoffa
  • MgA. Titka Štefan – Scénář
  • Kocábová Natálie – Ticho
  • MgA. Kroupová Adéla – Za opravdovou láskou
  • BcA. Grajciar Marek – Webová tvorba Davida Lyncha
  • BcA. Chwistková Martina – Symbolická cesta hrdiny v kruhu, smrt a zmrtvýchvstání
  • BcA. Nedvědová Kristina – Erotika ve filmech Jane Campion
  • BcA. Hrdý Lukáš – Uplatnění celovečerního scénáře na českém trhu
  • BcA. Úšela Jan – Dvacet jedna gramů. Modulární vyprávění
  • MgA. Kroupová Adéla – Neukazuj bílé zuby
  • BcA. Úšela Jan – Lemur a lenochod
  • MgA. Hakl Vilém – Neviditelný lovec
  • BcA. Pokorná Dagmar – Kdo si Annu pamatuje
  • BcA. Koubek Petr – Nalezený čas
  • BcA. Koubek Petr – Lázně
  • BcA. Jarošová Andrea – Nostalgie.Scénář
  • BcA. Hašek Václav – Prokopat se ven
  • BcA. Jarošová Andrea – Proč Modrovous zabíjí
  • BcA. Šindelka Marek – Film jako organismus a jako stroj
  • MgA. Kabelková Adéla – Já se vrátím
  • BcA. Nováková Tereza – Motiv sobectví a možnosti jeho zobrazení ve filmu Blízko od sebe
  • BcA. Honzková Aneta – Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
  • Součková Štěpánka – Horizonty svaté Kláry
  • Miška Jaroslav – Scenáristická práce s charismatickou osobností nového náboženského hnutí
  • Saxová Barbora – Analýza a porovnanie výučby scenáristiky na vybraných školách v Európe
  • BcA. Peroutka Jan – České zátiší.Scénář
  • MgA. Pařízková Tereza – Oto Čeněk
  • BcA. Moravec Ondřej – Strážci šedi
  • BcA. Sláma Matěj – Stavba gagu v tvorbě skupiny Monty Python
  • MgA. Pařízková Tereza – Význam postav v moderní filmové pohádce Oty Hofmana
  • BcA. Hosenseidl Radek – Jonášova cesta do vesmíru.Scénář
  • MgA. Hosenseidl Radek – Věra
  • MgA. Vlasáková Klára – Běžná selhání
Generated on 2018-06-18