Projekt diplomový 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206PDI2 | ZK | 10 | 10T | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Výsledky učení dané vzdělávací složky
Cílem semináře je pomoci studentovi s volbou tématu, se sestavením časového plánu pro jeho zpracování, navést ho, jak by měl postupovat při bibliografickém a praktickém výzkumu, jak získané materiály zpracovat a jak fyzicky práci rozvrhnout a uspořádat. Poté za průběžných individuálních i hromadných konzultací pedagogové dané magisterské specializace pomáhá k dosažení stanovených cílů výzkumu.
Forma studia
- Semináře,
- individuální konzultace,
- samostatná výzkumná práce.
Předpoklady a další požadavky
206PID1 Projekt diplomový 1
Obsah kurzu
V rámci seminářů tohoto předmětu se rozebírají jednotlivá témata vědeckých i praktických úkolů diplomových prací a studenti se vzájemně inspirují společně sdílenými otázkami a problémy. Mimo to jsou semináře založeny na individuálních konzultacích zaměřených na řešení specifických problémů jednotlivých diplomových prací.
Doporučená nebo povinná literatura
ECO, U.: Jak napsat diplomovou práci
Divadelní producentství:
ADORNO, Theodor W.: Schéma masové kultury, OIKOYMENH, Praha, 2009
ADORNO, Theodor W., HORKHEIMER Max: Dialektika osvícenství, OIKOYMENH, Praha, 2009
ARENDTOVÁ Hannah: Krize kultury, Mladá fronta, Praha, 1994
BENJAMIN, Walter: Umělecké dílo ve věku své technické reprodukovatelnosti, in Výbor z díla I, Literárněvědné studie, OIKOYMENH, Praha, 2009
HABERMAS, Jürgen: Strukturální přeměna veřejnosti, Filosofia, Praha, 2000
NÜNNING, Ansgar (ed.): Lexikon teorie literatury a kultury, Host, Brno, 2008
Arts management a arts marketing:
BYRNES, William J., Management and the Arts, 3. vyd., Focal Press, 2003,ISBN: 0-240-80537-2
KOTLER, Philip, SCHEFF, Joanne, Standing room only, Harvard Bussiness school press 1997, ISBN: 0-87584-737-4
SCHEFF BERNSTEIN, Joanne: Arts Marketing Insights: the dynamics of building and retaining performing arts audiences, San Francisco 2007, ISBN: 978-0-7879-7844-0
COLBERT, Francois: Marketing culture and the arts, Montreal 2007, ISBN: 978-2-9808602-1-8
DVOŘÁK, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004, ISBN: 80-86102-53-X
DVOŘÁK, Jan: Malý slovník managementu divadla, Praha 2004, ISBN: 80-86102-49-1
FREY, Petr: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha, 2008, ISBN: 978-80-7261-160-7
JOHNOVÁ, Radka: Marketing umění a kulturního dědictví, Praha 2007, ISBN: 978-80-245-1276-1
KAISER, Michael M.: Strategické plánování v umění: praktický průvodce, Praha 2009, ISBN: 978-80-7008-236-2
KAISER, Michael M.: The Art of the Turnaround: Creating and Maintaining Healthy Arts Organizations, Brandeis University Press, 2008, ISBN 978-1584657354
KESNER, Ladislav: Marketing a management muzeí a památek, Praha 2005, ISBN: 80-247-1104-4
KOTLER, Philip: Standing room only: strategies for marketing the performing arts, Boston 1997, ISBN 0-87584-737-4
NEWMAN, Danny: Subscribe Now!: Building Arts Audiences Through Dynamic Subscription Promotion, Theatre Resource Group, ISBN: 978-09-3045-201-8
HAGOORT, Giep: Umělecký managment v podnikatelském stylu, AMU, edice DISK 2009. ISBN 978-80-7437-008-3
SYNEK, M. a kol.: Manažerská ekonomika, Grada Publishing, a. s., Praha 2007. ISBN 978-80-247-1992-4
SYNEK, M. a kol.: Podniková ekonomika, C. H. Beck, Praha 2006. ISBN 80-7179-892-4
REKTOŘÍK, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, základy ekonomiky, teorie a řízení, EKOPRESS, s. r. o., Praha 2007. ISBN 978-80-86929-25-5
GREGORINI, Bedřich , GREGORINI, Jindřich, SRSTKA, Jiří : Základy divadelní činnosti Praha : AMU 2007, ISBN 78-80-73331-093-6
VÍTEK, Svetozar: Řízení a organizace divadla Praha : Stát. pedag. nakl. 1986, 17-038-86
KOTLER,Philip: Marketing Managment Analýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991, ISBN 80-85605-08-2
HENDRYCH, Dušan a kolektiv: Správní právo, nakladatelství C.H.Beck, 7.vydání, Praha 2009
ŠVESTKA, Jiří a kolektiv: Občanské právo hmotné 1-3, nakladatelství ASPI, Praha 2009
Zákony ve znění pozdějších předpisů:
218/2000 Sb. Zákon o rozpočtových pravidlech a změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla)
219/2000 Sb. Zákon o majetku České republiky
320/2001 Sb. Zákon o finanční kontrole
137/2006 Sb. Zákon o veřejných zakázkách
563/1991 Sb. Zákon o účetnictví
499/2004 Sb. Zákon o archivnictví a spisové službě
586/1992 Sb . Zákon o dani z příjmů
235/2004 Sb. Zákon o DPH
248/1995 Sb. Zákon o obecně prospěšných společnostech
563/1991 Sb. Zákon o účetnictví
Vyhláška 504/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
Vyhláška 500/2002 Sb., „ dtto “
Vyhláška 505/2002 Sb., „ dtto “
Vyhláška 507/2002 Sb., „ dtto “
České účetní standardy č. 401-414
+ odborné zdroje relevantní k přidělenému tématu dle doporučení pedagogů předmětu
Hodnoticí metody a kritéria
Předpokladem úspěšného zakončení předmětu jsou především průběžné konzultace magisterského projektu s určeným pedagogem a účast na společných seminářích.
Zkouška z předmětu má podobu povinné veřejné ústní prezentace dle následujících pravidel:
- každý student prezentuje závěry svého celoročního magisterského výzkumu, které v rámci hlavního předmětu průběžně řešil, konzultoval a zpracoval nebo se chystá zpracovat v podobě diplomové práce;
- prezentace má rozsah minimálně 15 a maximálně 20 minut a její náplní jsou zejména východiska výzkumu a souhrn získaných poznatků a vyvozených závěrů;
- formální kvalita prezentace je, vedle obsahové, jedním z kritérií závěrečného hodnocení předmětu.
NEJPOZDĚJI JEDEN MĚSÍC PŘED termínem veřejných prezentací (je zveřejněn na webu katedry) studenti uloží na síťové úložiště písemnou anotaci prezentované práce v rozsahu 600-1000 znaků, která bude otištěna v programu prezentací.
NEJPOZDĚJI JEDEN TÝDEN PŘED termínem prezentací studenti nahrají v elektronické formě na síťové úložiště závěrečnou zprávu projektu vyhovující následujícímu zadání:
Rozsah: 12-15 normostran souvislého esejistického textu + přílohy.
Povinné části obsahu:
- Zdůvodnění volby tématu, míra osobního vztahu ke zvolenému tématu.
- Stanovení původního výzkumného úkolu a jeho korekce v průběhu práce (korigovaný cíl projektu, ohraničení, zdůvodnění).
- Plán projektu a jeho korekce v průběhu práce (etapizace, metody).
- Popis jednotlivých etap projektu a jejich dílčí výsledky.
- Vlastní výzkum (teoretický základ, zdroje, zvolená metodologie).
- Závěry práce, zhodnocení míry naplnění stanovených cílů.
Preferuje se sloučení odevzdávaného materiálu včetně příloh do jednoho dokumentu ve formátu PDF, maximálně ale do dvou dokumentů (1 - zpráva, 2 - kompletní přílohy).
Namísto závěrečné zprávy se v případě, že student již odevzdal diplomovou práci k obhajbě, předkládají teze diplomové práce v rozsahu 12-20 stran. Teze jsou výtahem z diplomové práce a zahrnují zejména definici výzkumného úkolu (cíle, hypotézy) a nejdůležitější závěry diplomové práce.
NEJPOZDĚJI JEDEN DEN PŘED termínem prezentací studenti vloží v elektronické formě na síťové úložiště prezentaci připravenou v prezentačním softwaru, nebo alespoň bodovou osnovu svého příspěvku v rozsahu max. 3 normostran.
Závěrečné hodnocení provádí komise složená z interních pedagogů KP, která studentovi udělí známku na základě následujících kritérií (% = váha kriteria):
- úroveň předložené závěrečné zprávy či tezí diplomové práce - 40 %,
- obsahová a formální úroveň prezentace - 30 %,
- průběžná práce na výzkumném projektu - 30 %.
Jelikož se jedná o hlavní předmět, podle studijního řádu AMU zkoušku NELZE OPAKOVAT.
Webová stránka předmětu
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje