doc. RNDr. MgA. Martin ČIHÁK, Ph.D.
Předměty
- Commisional exam 1 (garant předmětu)
- Consulting and second opinion 1 (garant předmětu)
- Consulting and second opinion 2 (garant předmětu)
- Czech Avant-garde Film (garant předmětu)
- Dílna filmového učitelství 1 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 2 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 3 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 4 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 5 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 6 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 7 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 8 (garant předmětu)
- Dokumentární film KSS (garant předmětu)
- Ermanno Olmi – Il Posto (garant předmětu)
- Film theory 1 (garant předmětu)
- Fotoscénář (garant předmětu)
- History of Avant-garde Film (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 2 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 3 (garant předmětu)
- Konzultační dílna KSS 1 (garant předmětu)
- Konzultační dílna KSS 2 (garant předmětu)
- Montage workshop 1 (garant předmětu)
- Narrative Film Editing Practise 1 (garant předmětu)
- Pedagogická asistence 1
- Pedagogická asistence 2
- Pedagogická asistence 3
- Pedagogická praxe 1
- Pedagogická praxe 2
- Pedagogická praxe 3
- Praktika oboru střihová skladba: 16mm (garant předmětu)
- Praktika oboru střihová skladba: Avid (garant předmětu)
- Příprava autorského projektu (garant předmětu)
- Stáž na odborném pracovišti
- Storyboarding (garant předmětu)
- Teorie střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Umělecká nebo publikační činnost 1
- Umělecká nebo publikační činnost 2
- Umělecká nebo publikační činnost 3
Vedené obhájené VŠKP
- Špidla Šimon – Práce s časem - Čas práce
- BcA. Toupalová Kristýna – Duch úlu - mezi historií, filmem a snem
- Vlčková Jana – Po stopách pojmu "Empatia diváka"
- BcA. Krajbich Josef – Fotocitlivá vrstva a její domácí připrava
- BcA. Vrána Tomáš – Mrtvý čas filmu
- BcA.MgA. Toupalová Kristýna – Pablo. G. del Amo - střihačské fragmenty
- BcA. Klímová Blanka – Optofonetické harmonie
- BcA. Klímová Blanka – Cebron
- BcA. Polenský Tomáš – Fotochemická trasformace kinematografického obrazu
- MgA. Mlynarič Martin – Filmové montážne štruktúry posvätna
- MgA. Týmal František – Eschatologie filmového pásu
- BcA. Böhm Michal – Kremličkiana - Léto s básníkem Vítem Kremličkou
- BcA. Böhm Michal – Maria Stock
- BcA. Hálová Nicole – Co si myslíš o zeleném čaji
- BcA. Jankovec Kryštof – Apollón, Dafné a tma
- Mgr.BcA. Pospíšil Matěj – Rolníci a rolničky audiovizuálního pole
- MgA. Krutský Dominik – 4/4 Preludium C dur
- BcA. Garduňo Rolando – ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
- MgA. Sánchez Calderón Jorge – Porod ve filmu: Reprezentace, funkce a význam.
- BcA. Hrdlička Josef – Komparace vnitrozáběrové montáže v jednozáběrových filmech Provaz a Victoria
- MgA. Krutský Dominik – Poznámky k psychologii filmové montáže narativních struktur
- MgA. Klímová Blanka – Galaxie Kainnu
- MgA. Klímová Blanka – Massive Kathak
- MgA. Böhm Michal – Horkej den
- MgA. Elšík Tomáš – Central bus station