doc. Mgr. Jakub KUDLÁČ
Předměty
- Analytický seminář 1 (garant předmětu)
- Analytický seminář 2 (garant předmětu)
- Analytický seminář 3 (garant předmětu)
- Analytický semínář 4 (garant předmětu)
- Analytický seminář 5 (garant předmětu)
- Analytický seminář 6 (garant předmětu)
- Analytický seminář 7 (garant předmětu)
- Analytický semínář 8 (garant předmětu)
- Diplomní seminář 1
- Diplomní seminář 2
- Film a život (garant předmětu)
- Hudba v animovaném filmu 1 (garant předmětu)
- Hudební nauka (garant předmětu)
- Hudební praktikum 1 (garant předmětu)
- Hudební praktikum 2 (garant předmětu)
- Seminář teorie filmové hudby (garant předmětu)
- Sluchová analýza 1 (garant předmětu)
- Sluchová analýza 2 (garant předmětu)
- Sluchová analýza 3 (garant předmětu)
- Sluchová analýza 4 (garant předmětu)
- Soundtrack Aesthetics (garant předmětu)
- Teorie filmové hudby 1 (garant předmětu)
- Teorie filmové hudby 2 (garant předmětu)
- Touch the Sound (garant předmětu)
- Touch the Sound 2 (garant předmětu)
- Žánrové filmy 1 (garant předmětu)
- Žánrové filmy 2 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Foukal Jan – Ticho v dokumentárním filmu
- BcA. Badhan Nebeská Jitka – Zvukové pojetí divadla ve filmu v Hamletovi Franca Zeffirelliho
- BcA. Knot Adalbert-Vojtěch – Theremin a emoce ve filmu
- BcA. Levý Adam – Horor a postupy zvukové dramaturgie pracující s emocí strachu
- MgA. Hilčanský Peter – Definovanie postáv zvukom.
- MgA. Richtr Jan – Čas a zvuk ve filmu
- BcA. Lapčík Radim – Mít uši k vidění
- BcA. Marinová Viera – Vplyv hudby na emocionálne a kognitívne vnímanie diváka a jej využitie vo filmovej narácií
- BcA. Černohorský Ondřej – Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche
- MgA. Dolejší Dominik – Hudební kontrapunkt ve filmu
- MgA. Lapčík Radim – Z doslechu, nebo na vlastní uši?
- MgA. Voneš Adam – Gramofonová deska
- MgA. Levý Adam – Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu