MgA. Jiří SULŽENKO, Ph.D.
Předměty
- Diplomový projekt 1
- Diplomový projekt 2
- Magisterský projekt 1
- Magisterský projekt 2
- Marketing divadla 1 (garant předmětu)
- Marketing divadla 2 (garant předmětu)
- Marketing kulturních organizací a projektů 1 (garant předmětu)
- Marketing kulturních organizací a projektů 2 (garant předmětu)
- Provozování divadla II. 1 (garant předmětu)
- Provozování divadla II. 2 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Chalupský Ondřej – Audience developement - využití Customer Relationship Management a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika
- BcA. Skovajsová Tereza – Animace kultury
- BcA. Cihlářová Kristýna – Role divadla ve společenské odpovědnosti firem
- Kalivodová Kristýna – Administrativní podpora nezávislých kulturních subjektů
- BcA.MgA. Mírek David – Fenomén kreativních čtvrtí
- BcA. Milaberská Kristýna – Profesionalizace nezávislých souborů
- MgA. Nagy Nina – EURÓPSKYM HLAVNÝM MESTOM KULTÚRY BEZ TITULU ?
- BcA. Kravcová Zuzana – Elektronický fundraising v kulturní sféře
- BcA. Dynková Anna – TANEČNĚ - SOCIÁLNÍ PROJEKTY
- BcA.MgA. Vávrová Diana – Komunitní nadace
- MgA. Kalinová Barbora – Agenturní činnost v oblasti divadla
- BcA. Novák Petr – Kreativní centrum Zlín
- MgA. Mitošinková Barbora – Umění a podnikání: Kreativní inkubátory
- BcA. Piliarik Kateřina – Divadelní pokladny v Praze
- MgA. Bošelová Veronika – Event jako nástroj audience developmentu
- BcA. Bouša Jan – Nástroje posilování divácké loajality
- BcA. Sticzayová Sofie – Participativní divadlo
- BcA. Rálek Jakub – Firemní identita kulturních institucí
- MgA. Kocianová Barbora – Segmentace v kontextu rozvoje publika
- BcA. Soukupová Karolína – Marketing festivalů v Edinburghu
- MgA. Louženský Luboš – Systém statistického sledování a vyhodnocování divadel v ČR
- BcA. Kočová Kristýna – Podpora a evaluace fetivalů
- MgA. Mamaeva Iuliia – The marketing potential of digital distribution for theatres in Russia