doc. RNDr. MgA. Martin ČIHÁK, Ph.D.
Předměty
- Basic 16mm exercise (garant předmětu)
- Consulting and second opinion 1 (garant předmětu)
- Consulting and second opinion 2 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 2 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 3 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 4 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 7 (garant předmětu)
- Dílna střihové skladby 8 (garant předmětu)
- Elementary film 16mm (garant předmětu)
- Final Commission 1 (garant předmětu)
- Final Commission 2 (garant předmětu)
- Fotoscénář
- History of Avant-garde Film (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 2 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 3 (garant předmětu)
- Kapitoly z dějin střihové skladby 4
- Kapitoly z dějin střihové skladby 5
- Konzultační dílna KSS 1 (garant předmětu)
- Konzultační dílna KSS 2 (garant předmětu)
- Montage workshop 1 (garant předmětu)
- Praktika oboru střihová skladba: 16mm
- Professional internship 1 (garant předmětu)
- Professional internship 2 (garant předmětu)
- Přehled dějin světové kinematografie 1
- Seminary to Theory of Montage 1 (garant předmětu)
- Seminary to Theory of Montage 2 (garant předmětu)
- Světlozpyt 1
- Světlozpyt 2
- Teaching Practice 1 (garant předmětu)
- Teorie střihové skladby 1 (garant předmětu)
- Theory of Montage 1 (garant předmětu)
- Theory of Montage 2 (garant předmětu)
- Theses consultations 1
- Theses consultations 2
- Theses seminary 1 (garant předmětu)
Vedené obhájené VŠKP
- Špidla Šimon – Práce s časem - Čas práce
- BcA. Toupalová Kristýna – Duch úlu - mezi historií, filmem a snem
- Vlčková Jana – Po stopách pojmu "Empatia diváka"
- BcA. Krajbich Josef – Fotocitlivá vrstva a její domácí připrava
- BcA. Vrána Tomáš – Mrtvý čas filmu
- BcA. Klímová Blanka – Optofonetické harmonie
- BcA. Klímová Blanka – Cebron
- BcA. Polenský Tomáš – Fotochemická trasformace kinematografického obrazu
- MgA. Mlynarič Martin – Filmové montážne štruktúry posvätna
- MgA. Týmal František – Eschatologie filmového pásu
- BcA. Böhm Michal – Kremličkiana - Léto s básníkem Vítem Kremličkou
- BcA. Böhm Michal – Maria Stock
- MgA. Krutský Dominik – 4/4 Preludium C dur
- MgA. Sánchez Calderón Jorge – Porod ve filmu: Reprezentace, funkce a význam.
- BcA. Hrdlička Josef – Komparace vnitrozáběrové montáže v jednozáběrových filmech Provaz a Victoria
- MgA. Klímová Blanka – Massive Kathak
- MgA. Böhm Michal – Horkej den
- MgA. Elšík Tomáš – Central bus station
- BcA. Neudeker Dominik – Strukturální analýza guláše
- BcA. Donovalová Simona – MO(ve)MENT
- MgA. Malá Ilona – Mikrotron
- BcA. Sýs Alan – Julie a Démon noci
- BcA. Mrkus Vojtěch – Nádech
- MgA. Klímová Blanka – Galaxie Kainnu
- BcA.MgA. Toupalová Kristýna – Pablo. G. del Amo - střihačské fragmenty
- BcA. Hálová Nicole – Co si myslíš o zeleném čaji
- BcA. Jankovec Kryštof – Apollón, Dafné a tma
- Mgr.BcA. Pospíšil Matěj – Rolníci a rolničky audiovizuálního pole
- BcA. Garduňo Rolando – ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
- MgA. Krutský Dominik – Poznámky k psychologii filmové montáže narativních struktur
- BcA. Donovalová Simona – Kdesi, v ríši príčin