prof. Mgr. Hanuš BARTOŇ
Courses
- Composition 1 (Course guarantor)
- Composition 1 (Course guarantor)
- Composition 10 (Course guarantor)
- Composition 2 (Course guarantor)
- Composition 2 (Course guarantor)
- Composition 3 (Course guarantor)
- Composition 4 (Course guarantor)
- Composition 5 (Course guarantor)
- Composition 6 (Course guarantor)
- Composition 7 (Course guarantor)
- Composition 7 (Course guarantor)
- Composition 8 (Course guarantor)
- Composition 8 (Course guarantor)
- Composition 9 (Course guarantor)
- Composition Seminar 1 (Course guarantor)
- Composition Seminar 10 (Course guarantor)
- Composition Seminar 2 (Course guarantor)
- Composition Seminar 3 (Course guarantor)
- Composition Seminar 4 (Course guarantor)
- Composition Seminar 5 (Course guarantor)
- Composition Seminar 6 (Course guarantor)
- Composition Seminar 7 (Course guarantor)
- Composition Seminar 8 (Course guarantor)
- Composition Seminar 9 (Course guarantor)
- Diploma Seminar 1
- Diploma Seminar 2
- Diploma Seminar 3
- Historical Study Composition 1
- Historical Study Composition 2
- Historical Study Composition 3
- Historical Study Composition 4
- Historical Study Composition 5
- Historical Study Composition 6
- Instrumental Training
- Piano Practical 1
- Piano Practical 2
- Piano Practical 3
- Piano Practical 4
- Piano Practical 5
- Piano Practical 6
- Piano Practical 7
- Piano Practical 8
- Piano Training (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- MgA. Lukáš František – Možnosti kytary v současné sólové a komorní tvorbě
- BcA. Dušek Jan – Kompoziční problematika koncertantního klavíru po roce 1950
- MgA. Dušek Jan – Klavír jako prostředník soudobého skladatele
- MgA. Krejčík Jan Ph.D. – Vliv nových nástrojových možností na skladatelské myšlení
- MgA. Kadeřábek Jiří Ph.D. – Otevřená kompoziční tvorba. Neomezené možnosti inspirace za pomoci počítače.
- Ing.BcA. Reindl Tomáš – Úvod do rytmického systému indické klasické hudby.
- BcA. Lukáš František – Problematika modality v soudobé hudbě v konfrontaci s vlastním harmonickým systémem
- BcA. Rataj Jakub – Zvuková instalace " Brány jako průsečík intermediálních východisek "
- MgA. Dušek Jan Ph.D. – Hudba v českém hraném filmu
- MgA. Bartošík Zdeněk Ph.D. – Vliv synestezií na kompoziční myšlení
- BcA. Potoček Jakub – Užití kryptogramů ve vlastní tvorbě s přihlédnutím ke kryptogramům v hudební literatuře od 18. století po současnost
- BcA. Slabihoudek Jiří – Smyčcové kvartety Hanse Abrahamsena
- Ing.MgA. Reindl Tomáš – Rytmický systém indické klasické hudby jako zdroj inspirace západních skladatelů
- BcA. Dřízal Jan – Specifika kompozičního myšlení v současné estonské hudbě
- MgA. Dřízal Jan – Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě
- BcA. BcA. Augustinová Michaela – Hudební zpracování Žalmu 92: vybrané historické a současné příklady a vlastní pojetí
- BcA. Jirucha Jan – Porovnání rozdílných kompozičních přístupů ve dvou kompozicích pro sólový trombon