MgA. Jan DUŠEK, Ph.D.
Webová stránka učitele
Předměty
- Diplomní seminář 2
- Diplomní seminář 4
- Diplomní seminář I. 2
- Diplomní seminář II. 1
- Diplomní seminář II. 2
- Historické kompoziční studie 1
- Historické kompoziční studie 1
- Historické kompoziční studie 10
- Historické kompoziční studie 2
- Historické kompoziční studie 2
- Historické kompoziční studie 3
- Historické kompoziční studie 3
- Historické kompoziční studie 4
- Historické kompoziční studie 4
- Historické kompoziční studie 5
- Historické kompoziční studie 6
- Historické kompoziční studie 7
- Historické kompoziční studie 8
- Hudebně teoretické minimum 3
- Hudebně teoretické minimum 4
- Hudebně teoretické minimum 4
- Instrumentace 1 (garant předmětu)
- Instrumentace 2 (garant předmětu)
- Instrumentace I. 1 (garant předmětu)
- Instrumentace I. 2
- Instrumentace pro program Dirigování 1 (garant předmětu)
- Instrumentace pro program Dirigování 2 (garant předmětu)
- Klavírní praxe
- Klavírní praxe 1
- Klavírní praxe 2
- Klavírní praxe 3
- Klavírní praxe 4
- Klavírní praxe 5
- Klavírní praxe 6
- Klavírní praxe 7
- Klavírní praxe 8
- Notografický seminář
- Notografie 1 (garant předmětu)
- Notografie 2
- Seminář skladby 1
- Seminář skladby 2
- Seminář skladby 3
- Seminář skladby 4
- Seminář skladby 5
- Seminář skladby 6
- Seminář skladby 7
- Seminář skladby 8
- Seminář skladby 9
- Skladba 1
- Skladba 1
- Skladba 10
- Skladba 2
- Skladba 2
- Skladba 3
- Skladba 3
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 4
- Skladba 5
- Skladba 6 (garant předmětu)
- Skladba 7
- Skladba 8
- Skladba 9
- Základy notografie
- Základy notografie
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Kukal Moiseeva Darja – Trubka jako koncertantní nástroj z pohledu skladatele
- BcA. Duda Pavel – Improvizace: Vztah autorského konceptu a interpretační realizace