doc. MgA. Jan TROJAN, Ph.D.
Webová stránka učitele
Předměty
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 1
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 2
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 3
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění 4
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění I. 1
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění I. 2
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění II. 1
- Dějiny a analýza novodobých akustických umění II. 2
- Diplomní seminář 1
- Diplomní seminář 2
- Diplomní seminář 3
- Diplomní seminář 4
- Diplomní seminář I. 2
- Diplomní seminář II. 1
- Diplomní seminář II. 2
- Improvizace a performance (garant předmětu)
- Instrumentace I. 3
- Kompoziční praxe EA a multimediální hudby 1 (garant předmětu)
- Kompoziční praxe EA a multimediální hudby 2 (garant předmětu)
- Kompoziční praxe EA hudby 1 (garant předmětu)
- Kompoziční praxe EA hudby 2
- Pokročilé metody hudebního programování, syntézy a live electronics 1 (garant předmětu)
- Pokročilé metody hudebního programování, syntézy a live electronics 2 (garant předmětu)
- Přednášky hostů HAMU
- Přednášky hostů katedry skladby ZS (garant předmětu)
- Seminář skladby 1
- Seminář skladby 10
- Seminář skladby 2 (garant předmětu)
- Seminář skladby 3
- Seminář skladby 4
- Seminář skladby 5
- Seminář skladby 6 (garant předmětu)
- Seminář skladby 7
- Seminář skladby 8
- Seminář skladby 9
- Skladba 1
- Skladba 1
- Skladba 10
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 2 (garant předmětu)
- Skladba 3
- Skladba 3
- Skladba 4 (garant předmětu)
- Skladba 4
- Skladba 5
- Skladba 7
- Skladba 8
- Skladba 9
- Teorie a interpretace gregoriánskécho chorálu 2
- Úvod do hudební kompozice 1 (garant předmětu)
- Úvod do hudební kompozice 1 (garant předmětu)
- Úvod do hudební kompozice 2 (garant předmětu)
- Úvod do hudební kompozice 3 (garant předmětu)
- Základy audiovizuální techniky (garant předmětu)
- Základy audiovizuální techniky 1
- Základy audiovizuální techniky 2
Vedené obhájené VŠKP
- BcA. Grimm Richard – Zvuky vybraných pracovných prostredí a ich vnímanie ako inšpiračný zdroj skladateľa
- MgA. Rösner Jan – Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice