prof. Mgr. Hanuš BARTOŇ
Courses
- Academic Writing / Conference Paper 1
- Academic Writing / Conference Paper 2
- Artistic Performance (Course guarantor)
- Dissertation Artistic Work 1
- Dissertation Artistic Work 2
- Dissertation Artistic Work 3
- Dissertation Seminar 1
- Dissertation Seminar 2
- Dissertation - text part (Course guarantor)
- Dissertation Thesis 1
- Dissertation Thesis 2
- Dissertation Thesis 3
- Doctoral Composition Seminar 1 (Course guarantor)
- Doctoral Composition Seminar 2 (Course guarantor)
- Doctoral Composition Seminar 3 (Course guarantor)
- Public presentation 1 (Course guarantor)
- Public presentation 2 (Course guarantor)
- Seminar work (Compostiion) (Course guarantor)
Diploma thesis led and defended successfully
- MgA. Lukáš František – Možnosti kytary v současné sólové a komorní tvorbě
- BcA. Dušek Jan – Kompoziční problematika koncertantního klavíru po roce 1950
- MgA. Dušek Jan – Klavír jako prostředník soudobého skladatele
- MgA. Krejčík Jan Ph.D. – Vliv nových nástrojových možností na skladatelské myšlení
- MgA. Kadeřábek Jiří Ph.D. – Otevřená kompoziční tvorba. Neomezené možnosti inspirace za pomoci počítače.
- Ing.BcA. Reindl Tomáš – Úvod do rytmického systému indické klasické hudby.
- BcA. Lukáš František – Problematika modality v soudobé hudbě v konfrontaci s vlastním harmonickým systémem
- BcA. Rataj Jakub – Zvuková instalace " Brány jako průsečík intermediálních východisek "
- MgA. Dušek Jan Ph.D. – Hudba v českém hraném filmu
- MgA. Bartošík Zdeněk Ph.D. – Vliv synestezií na kompoziční myšlení
- BcA. Potoček Jakub – Užití kryptogramů ve vlastní tvorbě s přihlédnutím ke kryptogramům v hudební literatuře od 18. století po současnost
- BcA. Slabihoudek Jiří – Smyčcové kvartety Hanse Abrahamsena
- Ing.MgA. Reindl Tomáš – Rytmický systém indické klasické hudby jako zdroj inspirace západních skladatelů
- MgA. Dřízal Jan – Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě
- BcA. BcA. Augustinová Michaela – Hudební zpracování Žalmu 92: vybrané historické a současné příklady a vlastní pojetí
- BcA. Jirucha Jan – Porovnání rozdílných kompozičních přístupů ve dvou kompozicích pro sólový trombon
- BcA. Dřízal Jan – Specifika kompozičního myšlení v současné estonské hudbě