Hudebně producentská organizační praxe 1

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
110HPPR1 zápočet 4 20 hodiny SEMINÁŘŮ za celý semestr (45 minut), 85 až 105 hodin domácí příprava česky zimní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra hudební produkce

Obsah

Cíl výuky:

Student praktickým zapojením do organizace školních projektů získá zkušenosti a dovednosti v reálném profesionálním kontextu, seznámí se s přípravou a organizací menších projektů a naučí se pracovat v týmu. Student získá praktické dovednosti a zkušenosti v rámci externí stáže/praxe ve spolupracující kulturní instituci nebo externím pořadatelem. Součástí výuky jsou doprovodné praktické tematické semináře (úvod do obsazení orchestru, práce s notovým materiálem, základní praktická a technická znalost o možnostech záznamu, přenosu a šíření hudebního produktu ad.).

Tematické okruhy:

Výsledky učení

Student získá organizační dovednosti a prohloubí své znalosti a schopnosti v oblasti organizace hudebních projektů. Je schopen pracovat v týmu na přípravě, organizaci a realizaci jednoduchého projektu.

Předpoklady a další požadavky

nejsou

Literatura

Povinná literatura:

BRINDLE, Meg, ed. a DEVEREAUX, Constance, ed. The arts management handbook: new directions for students and practitioners. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015. iv, 364 stran. ISBN 978-0-7656-1742-2.

SMOLÍKOVÁ, Marta, ed. Management umění. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2008. 167 s. ISBN 978-80-86863-24-5.

VODÁČEK, Leo a VODÁČKOVÁ, Oľga. Moderní management v teorii a praxi. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2009. 324 s. ISBN 978-80-7261-197-3.

VOLZ, Jim. Introduction to arts management. First published. London: Bloomsbury, 2017. xv, 274 stran. Introductions to theatre. ISBN 978-1-4742-3978-3.

Doporučená literatura:

Bude upřesněna vyučujícím v průběhu semestru.

Hodnoticí metody a kritéria

Ověření studijních výsledků probíhá formou praktické organizační činnosti pod odborným dohledem pedagoga v rámci školních projektů a formou hodnocení externím lektorem či mentorem a pedagogem po vykonání stáže/praxe v externí instituci. Minimální požadavek – úspěšná organizace jednoho školního projektu za semestr nebo absolvování min. dvoutýdenní stáže v externí instituci nebo spolupráce na individuálním projektu externího pořadatele.

Poznámka

Nejsou.

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů