Úvod do digitalizace v oblasti hudební produkce 2

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
110UD2 zápočet 2 2 hodiny SEMINÁŘŮ týdně (45 minut), 29 až 39 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra hudební produkce

Obsah

Cíl výuky:

Cílem výuky je rozšířit všeobecně zvládnuté techniky práce s digitálními médii, se kterými studentky a studenti přicházejí na fakultu a soustředit se na pokročilé formátování a distribuci obsahu tak, aby student byl schopen zvládnout tvorbu webové stránky, propagačních videoklipů, kampaní na sociálních sítích s důrazem na adekvátní obsah ve vztahu k cílové skupině. To vše v souvislosti s rozšiřujícími se možnostmi AI, VR/AR, případně s ukázkami blockchain a NFT, metaverze.

Tematické okruhy:

1/ Stručná historie digitalizace, její důsledky a možnosti

2/ Vlastní tvorba prezentací, videoklipů a dalších možností zejména na sítích, PowerPoint jako prezentační nástroj

3/ AI, VR/AR a možnosti těchto nástrojů pro manažery a producenty

Výsledky učení

Student je schopen porozumět specifice digitálního, virtuálního světa a jeho možnostem, vytvářet textový a obrazový dokument pro didaktické, prezentační případně propagační účely, navrhnout adekvátní zvukově obrazový klip v požadované kvalitě a délce na sítích a spolupracovat s AI.

Předpoklady a další požadavky

nejsou

Literatura

adekvátní nástroje, včetně AI (Inshot, Perplexity…)

Hodnoticí metody a kritéria

Zkouška spočívá ve zpracování samostatné práce. Tou je prezentace projektu (verbální, obrazová, zvukově-obrazová) pro potřeby veřejného vystoupení doplněná o grafické zpracování relevantní dokumentace v prostředí volně dostupného software se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu příjemců v rozsahu 20 min.

Poznámka

není

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů