Volná zvuková tvorba ZT 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
171VOZT2 | zkouška | 2 | 1 hodiny DÍLEN týdně (45 minut), 40 až 50 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra zvukové tvorby a hudební režie
Obsah
Cíl výuky:
Cílem předmětu je prohloubit znalosti programování v jazyce Python a jeho užití ve volné autorské tvorbě. Zvláštní pozornost bude věnována aplikacím v umělecké tvorbě a studiové praxi, především práci s grafikou a zvukem a tvorbě interaktivních programů.
Tematické okruhy:
Práce s grafikou v jazyce Python
Zpracování zvuku v jazyce Python
Tvorba interaktivních programů v jazyce Python
Výsledky učení
Student bude znát základy programování a bude schopen tyto znalosti prakticky použít při práci s programovacím jazykem Python. Vytvoří jednoduchý interaktivní softwarový systém pro generování zvuku s grafickým rozhraním.
Předpoklady a další požadavky
Základní znalosti programování v jazyce Python, matematiky, hudební teorie, teorie zvukové tvorby a kompozice.
Literatura
Dokumentace jazyka Python 3.x. Dostupné z: https://www.python.org/
KNUTH, Donald. The Art of Computer Programming. New Jersey: Pearson Education, 2011. ISBN 9780321751041.
Hodnoticí metody a kritéria
Podmínky pro udělení atestace: samostatné práce, kterými student prokáže schopnost praktického využití získaných znalostí. Minimální povinná účast studenta ve výuce je 70 %.
Poznámka
není
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů
- Zvuková tvorba a hudební režie - Zvuková tvorba (Mg) od 2022/23 (Povinné předměty)