Diplomový projekt 2
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
---|---|---|---|---|---|
206DIJ2 | zkouška | 5 | 8 hodiny výuky týdně (45 minut), 41 až 66 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra produkce
Obsah
V rámci seminářů tohoto předmětu se rozebírají jednotlivá témata vědeckých i praktických úkolů diplomových prací a studenti se vzájemně inspirují společně sdílenými otázkami a problémy. Mimo to jsou semináře založeny na individuálních konzultacích zaměřených na řešení specifických problémů jednotlivých diplomových prací.
Výsledky učení
Cílem semináře je pomoci studentovi s volbou tématu, se sestavením časového plánu pro jeho zpracování, navést ho, jak by měl postupovat při bibliografickém a praktickém výzkumu, jak získané materiály zpracovat a jak fyzicky práci rozvrhnout a uspořádat. Poté za průběžných individuálních i hromadných konzultací pedagogové dané magisterské specializace pomáhá k dosažení stanovených cílů výzkumu.
Předpoklady a další požadavky
206PID1 Projekt diplomový 1.
Literatura
- ECO, U.: Jak napsat diplomovou práci
Divadelní producentství:
- ADORNO, Theodor W.: Schéma masové kultury, OIKOYMENH, Praha, 2009
- ADORNO, Theodor W., HORKHEIMER Max: Dialektika osvícenství, OIKOYMENH, Praha, 2009
- ARENDTOVÁ Hannah: Krize kultury, Mladá fronta, Praha, 1994
- BENJAMIN, Walter: Umělecké dílo ve věku své technické reprodukovatelnosti, in Výbor z díla I, Literárněvědné studie, OIKOYMENH, Praha, 2009
- HABERMAS, Jürgen: Strukturální přeměna veřejnosti, Filosofia, Praha, 2000
- NÜNNING, Ansgar (ed.): Lexikon teorie literatury a kultury, Host, Brno, 2008
Arts management a arts marketing:
- BYRNES, William J., Management and the Arts, 3. vyd., Focal Press, 2003,ISBN: 0-240-80537-2
- KOTLER, Philip, SCHEFF, Joanne, Standing room only, Harvard Bussiness school press 1997, ISBN: 0-87584-737-4
- SCHEFF BERNSTEIN, Joanne: Arts Marketing Insights: the dynamics of building and retaining performing arts audiences, San Francisco 2007, ISBN: 978-0-7879-7844-0
- COLBERT, Francois: Marketing culture and the arts, Montreal 2007, ISBN: 978-2-9808602-1-8
- DVOŘÁK, Jan: Kreativní management pro divadlo, Praha, 2004, ISBN: 80-86102-53-X
- DVOŘÁK, Jan: Malý slovník managementu divadla, Praha 2004, ISBN: 80-86102-49-1
- FREY, Petr: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Praha, 2008, ISBN: 978-80-7261-160-7
- JOHNOVÁ, Radka: Marketing umění a kulturního dědictví, Praha 2007, ISBN: 978-80-245-1276-1
- KAISER, Michael M.: Strategické plánování v umění: praktický průvodce, Praha 2009, ISBN: 978-80-7008-236-2
- KAISER, Michael M.: The Art of the Turnaround: Creating and Maintaining Healthy Arts Organizations, Brandeis University Press, 2008, ISBN 978-1584657354
- KESNER, Ladislav: Marketing a management muzeí a památek, Praha 2005, ISBN: 80-247-1104-4
- KOTLER, Philip: Standing room only: strategies for marketing the performing arts, Boston 1997, ISBN 0-87584-737-4
- NEWMAN, Danny: Subscribe Now!: Building Arts Audiences Through Dynamic Subscription Promotion, Theatre Resource Group, ISBN: 978-09-3045-201-8
- HAGOORT, Giep: Umělecký managment v podnikatelském stylu, AMU, edice DISK 2009. ISBN 978-80-7437-008-3
- SYNEK, M. a kol.: Manažerská ekonomika, Grada Publishing, a. s., Praha 2007. ISBN 978-80-247-1992-4
- SYNEK, M. a kol.: Podniková ekonomika, C. H. Beck, Praha 2006. ISBN 80-7179-892-4
- REKTOŘÍK, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, základy ekonomiky, teorie a řízení, EKOPRESS, s. r. o., Praha 2007. ISBN 978-80-86929-25-5
- GREGORINI, Bedřich , GREGORINI, Jindřich, SRSTKA, Jiří : Základy divadelní činnosti Praha : AMU 2007, ISBN 78-80-73331-093-6
- VÍTEK, Svetozar: Řízení a organizace divadla Praha : Stát. pedag. nakl. 1986, 17-038-86
- KOTLER,Philip: Marketing Managment Analýza, plánování, realizace a kontrola, Victoria Publishing 1991, ISBN 80-85605-08-2
- HENDRYCH, Dušan a kolektiv: Správní právo, nakladatelství C.H.Beck, 7.vydání, Praha 2009
- ŠVESTKA, Jiří a kolektiv: Občanské právo hmotné 1-3, nakladatelství ASPI, Praha 2009
Zákony ve znění pozdějších předpisů:
- 218/2000 Sb. Zákon o rozpočtových pravidlech a změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla)
- 219/2000 Sb. Zákon o majetku České republiky
- 320/2001 Sb. Zákon o finanční kontrole
- 137/2006 Sb. Zákon o veřejných zakázkách
- 563/1991 Sb. Zákon o účetnictví
- 499/2004 Sb. Zákon o archivnictví a spisové službě
- 586/1992 Sb . Zákon o dani z příjmů
- 235/2004 Sb. Zákon o DPH
- 248/1995 Sb. Zákon o obecně prospěšných společnostech
- 563/1991 Sb. Zákon o účetnictví
- Vyhláška 504/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- Vyhláška 500/2002 Sb., „ dtto “
- Vyhláška 505/2002 Sb., „ dtto “
- Vyhláška 507/2002 Sb., „ dtto “
- České účetní standardy č. 401 - 414
+ odborné zdroje relevantní k přidělenému tématu dle doporučení pedagogů předmětu
Hodnoticí metody a kritéria
Předpokladem úspěšného zakončení předmětu jsou především průběžné konzultace diplomového projektu s určeným pedagogem, aktivní účast na společných seminářích (alespoň z 60 %) a aktivní účast na celém programu prezentací MA projektů.
Zkouška z předmětu má podobu ústní prezentace dle následujících pravidel:
- každý student prezentuje závěry svého celoročního magisterského výzkumu, které v rámci hlavního předmětu průběžně řešil, konzultoval a zpracoval nebo se chystá zpracovat v podobě diplomové práce;
- prezentace má rozsah minimálně 15 a maximálně 20 minut a její náplní jsou zejména východiska výzkumu a souhrn získaných poznatků a vyvozených závěrů;
- formální kvalita prezentace je, vedle obsahové, jedním z kritérií závěrečného hodnocení předmětu.
NEJPOZDĚJI JEDEN MĚSÍC PŘED termínem prvního dne prezentací (je zveřejněn na webu katedry) studenti uloží na síťové úložiště písemnou anotaci prezentované práce v rozsahu 600-1000 znaků, která bude otištěna v programu prezentací.
NEJPOZDĚJI JEDEN TÝDEN PŘED termínem prvního dne prezentací studenti nahrají v elektronické formě na síťové úložiště odborný článek vyhovující následujícímu zadání:
Rozsah: 12-15 normostran souvislého odborného textu + přílohy.
Struktura: doporučuje se standardizovaná struktura IMRAD (Introduction / Methods / Results / Diiscussion-Conclusion)
Práce se zdroji: text musí splňovat všechna kritéria předepsaná vnitřními předpisy AMU, zejména obsahovat bibliografii a citace podle předepsané normy
STUDENTI, kteří již ODEVZDALI DIPLOMOVOU PRÁCI K OBHAJBĚ mohou namísto závěrečné zprávy předložit teze diplomové práce v rozsahu 10-15 stran. Teze jsou výtahem z diplomové práce a zahrnují zejména definici výzkumného úkolu (cíle, hypotézy), stručný popis postupu a nejdůležitější závěry diplomové práce. Teze musí splňovat stejné standardy práce se zdroji jako diplomová práce.
Preferuje se sloučení odevzdávaného materiálu včetně příloh do jednoho dokumentu ve formátu PDF, maximálně ale do dvou dokumentů (1 - zpráva, 2 - kompletní přílohy).
NEJPOZDĚJI JEDEN DEN PŘED termínem prezentací studenti vloží v elektronické formě na síťové úložiště prezentaci připravenou v prezentačním softwaru, nebo alespoň bodovou osnovu svého příspěvku v rozsahu max. 3 normostran.
Závěrečné hodnocení provádí komise složená z interních pedagogů KP, která studentovi udělí známku na základě následujících kritérií (% = váha kriteria):
- úroveň předložené závěrečné zprávy či tezí diplomové práce - 40 %,
- obsahová a formální úroveň prezentace - 30 %,
- průběžná práce na výzkumném projektu - 30 %.
Jelikož se jedná o hlavní předmět, podle studijního řádu AMU zkoušku NELZE OPAKOVAT.
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje