Pitching a packeging

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky Semestr
305PAP zápočet 2 2 hodiny výuky jednou za 14 dní (45 minut), 40 až 50 hodin domácí příprava česky letní

Garant předmětu

Jméno vyučujícího (jména vyučujících)

Katedra

Předmět zajišťuje Katedra produkce

Obsah

Navazující praktický seminář Pitching 2 rozvíjí schopnosti studentů v oblasti přípravy a prezentace audiovizuálních projektů na profesionálních pitching fórech. Kurz je zaměřen na praktický nácvik prezentace vlastních projektů před publikem složeným ze studentů a pedagogů, práci se zpětnou vazbou a rozvoj komunikačních dovedností.

Další část předmětu se věnuje tvorbě obsahu tzv. základního balíčku (tzv. package) audiovizuálního projektu pro grantové žádosti, zejména pro Státní fond audiovize či program MEDIA Creative Europe.

Výsledky učení

Po absolvování kurzu student:

dovede jasně a srozumitelně prezentovat svůj audiovizuální projekt před odborným publikem,

je schopen formulovat záměr a hlavní vize projektu,

rozumí principům a požadavkům pitching fór v ČR i v zahraničí,

umí připravit základní podklady pro grantovou žádost (synopse, treatment, CV, vizuální materiály, základní rozpočet a harmonogram),

aktivně pracuje se zpětnou vazbou a zapojuje ji do rozvoje svého projektu.

Předpoklady a další požadavky

-

Literatura

CUBRILO, Morrie. The Art of Film Funding: Alternative Financing Concepts. New York: Routledge, 2018. ISBN 978-1138203174.

SMITS, Roderik. Gatekeeping in the Evolving Business of Independent Film Distribution. Cham: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 978-3-030-16895-7.

ULIN, Jeffrey C. The Business of Media Distribution: Monetizing Film, TV, and Video Content in an Online World. 3. vydání. New York: Routledge, 2019. ISBN 978-1138238893.

GARR, Reynolds. Prezentace bez bulšitů: jednoduché principy úspěšných prezentací. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3688-9.

GALLOWAY, Scott. Jak mluvit, aby vás lidé poslouchali. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0669-

NOVÁK, Jan. Rétorika a prezentace: umění přesvědčivého projevu. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5513-1.

KAPFERER, Jean-Noël. Storytelling v marketingu: jak vyprávět příběh, který prodává. Praha: Grada, 2024. ISBN 978-80-247-5366-3.

Webové stránky:

Státní fond audiovize - www.fondkinematografie.cz,

MEDIA Creative Europe guidelines - ec.europa.eu/programmes/creative-europe

Materiály festivalových pitching fór:

Cannes Docs, CEE Animation Forum, When East Meets West, IDFA Forum.

Hodnoticí metody a kritéria

Splnění předmětu je podmíněno 75% docházkou, aktivní prací v hodinách a domácí praktickou prací.

Poznámka

-

Další informace

Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje

Předmět je součástí následujících studijních plánů