Pitching a packeging
Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
| Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky | Semestr |
|---|---|---|---|---|---|
| 305PAP | zápočet | 2 | 2 hodiny výuky jednou za 14 dní (45 minut), 40 až 50 hodin domácí příprava | česky | letní |
Garant předmětu
Jméno vyučujícího (jména vyučujících)
Katedra
Předmět zajišťuje Katedra produkce
Obsah
Navazující praktický seminář Pitching 2 rozvíjí schopnosti studentů v oblasti přípravy a prezentace audiovizuálních projektů na profesionálních pitching fórech. Kurz je zaměřen na praktický nácvik prezentace vlastních projektů před publikem složeným ze studentů a pedagogů, práci se zpětnou vazbou a rozvoj komunikačních dovedností.
Další část předmětu se věnuje tvorbě obsahu tzv. základního balíčku (tzv. package) audiovizuálního projektu pro grantové žádosti, zejména pro Státní fond audiovize či program MEDIA Creative Europe.
Výsledky učení
Po absolvování kurzu student:
dovede jasně a srozumitelně prezentovat svůj audiovizuální projekt před odborným publikem,
je schopen formulovat záměr a hlavní vize projektu,
rozumí principům a požadavkům pitching fór v ČR i v zahraničí,
umí připravit základní podklady pro grantovou žádost (synopse, treatment, CV, vizuální materiály, základní rozpočet a harmonogram),
aktivně pracuje se zpětnou vazbou a zapojuje ji do rozvoje svého projektu.
Předpoklady a další požadavky
-
Literatura
CUBRILO, Morrie. The Art of Film Funding: Alternative Financing Concepts. New York: Routledge, 2018. ISBN 978-1138203174.
SMITS, Roderik. Gatekeeping in the Evolving Business of Independent Film Distribution. Cham: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 978-3-030-16895-7.
ULIN, Jeffrey C. The Business of Media Distribution: Monetizing Film, TV, and Video Content in an Online World. 3. vydání. New York: Routledge, 2019. ISBN 978-1138238893.
GARR, Reynolds. Prezentace bez bulšitů: jednoduché principy úspěšných prezentací. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3688-9.
GALLOWAY, Scott. Jak mluvit, aby vás lidé poslouchali. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0669-
NOVÁK, Jan. Rétorika a prezentace: umění přesvědčivého projevu. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5513-1.
KAPFERER, Jean-Noël. Storytelling v marketingu: jak vyprávět příběh, který prodává. Praha: Grada, 2024. ISBN 978-80-247-5366-3.
Webové stránky:
Státní fond audiovize - www.fondkinematografie.cz,
MEDIA Creative Europe guidelines - ec.europa.eu/programmes/creative-europe
Materiály festivalových pitching fór:
Cannes Docs, CEE Animation Forum, When East Meets West, IDFA Forum.
Hodnoticí metody a kritéria
Splnění předmětu je podmíněno 75% docházkou, aktivní prací v hodinách a domácí praktickou prací.
Poznámka
-
Další informace
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje